صدور مجوز جذب ۲۸۸ نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری‌ها

صدور مجوز جذب ۲۸۸ نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری‌ها

این مجوزها برای تعدادی از شهرداری های مراکز استان از جمله اردبیل و کرمانشاه و شهرداری های استان های مرکزی، ‌آذربایجان شرقی و کرمانشاه صادر شد.

دنیای قلم -معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیرکشور از صدور مجوز جذب و به کارگیری ۲۸۸ نیروی قرارداد کار معین برای تعدادی از شهرداری ها در راستای اجرایی شدن مجوز اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور طی روزهای اخیر خبر داد.

مهدی جمالی نژاد افزود: این مجوزها برای تعدادی از شهرداری های مراکز استان از جمله اردبیل و کرمانشاه و شهرداری های استان های مرکزی، ‌آذربایجان شرقی و کرمانشاه صادر شد.

 وی ابرازامیدواری کرد که با تسریع در ارسال اطلاعات مورد نیاز از سوی شهرداری‌ها و دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری ها، شاهد تسریع در روند اعطای مجوز جذب و به کارگیری نیروی قرارداد کار معین در شهرداری‌های کشور خواهیم بود.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها گفت: این مجوز از میان افراد واجد شرایط که به صورت غیرمستقیم در شهرداری‌ها در حوزه ستادی، مناطق و سازمان‌های وابسته در مشاغل کارمندی مشغول به کار بوده اند، بر اساس شاخص های تعیین شده شامل مدرک تحصیلی، سابقه خدمت و مصاحبه کتبی، به ترتیب نمره فضلی و رعایت شرایط احراز در سقف سهمیه تخصیصی سازمان اداری واستخدامی کشور اعطاء شده است.

به گزارش ایرنا پیش از این هم مجوز تبدیل وضعیت برای  ۴۰۷ نیروی قرارداد کار معین برای ۹ شهرداری کشور در راستای اجرایی شدن مجوز اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور  انجام شده بود.
 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.