پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، وظیفه همه دستگاه‌ها است

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، وظیفه همه دستگاه‌ها است

شهردار منطقه 16: همه ما در حوزه آسیب‌های اجتماعی مسئول هستیم و باید پاسخگویی لازم و ارائه راهکارها و استفاده از ظرفیت‌های موجود را در دستور کار خود قرار دهیم.

دنیای قلم -نشست پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به همت شهرداری منطقه ۱۶ و با حضور سید مرتضی روحانی شهردار منطقه، سرهنگ حسنوند رئیس پلیس ستاد مواد مخدر، سرهنگ اسماعیلی معاونت اطلاعات پلیس مواد مخدر، سرهنگ باقرآبادی رئیس پایگاه هفتم در منطقه ۱۲ و ۱۶، سرهنگ اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید رجایی، پورآقایی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، روسای کلانتری ۱۱۷ جوادیه، ۱۶۰ خزانه و ۱۳۰ نازی آباد و ... برگزار شد.

به گزارش دنیای قلم به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ضمن تقدیر و تشکر از حضور حداکثری مسئولین گفت: موضوع مهمی که می‌بایست در نگاه حاکمیت به حوزه آسیب‌های اجتماعی وجود داشته باشد، بحث مسئولیت پذیری همه دستگاه‌ها است، همه ما در حوزه آسیب‌های اجتماعی مسئول هستیم و باید پاسخگویی لازم و ارائه راهکارها و استفاده از ظرفیت‌های موجود را در دستور کار خود قرار دهیم.
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.