عکس و زندگی امیر مقاره بازیگر نقش ارشد در سریال جزیره قبل از شهرت

عکس و زندگی امیر مقاره بازیگر نقش ارشد در سریال جزیره قبل از شهرت

امیر مقاره بازیگر نقش ارشد در سریال جزیره و خواننده گروه ماکان بند است عکسی از او را اینجا ببینید

دنیای قلم -

امیر مقاره خواننده جوان گروه ماکان بند است که برای اولین بار بازی در یک مجموعه نمایشی را تجربه می‌کند. امیر مقاره نه تنها در زمینه خوانندگی به شهرت فراوانی دست یافت بلکه این روزها در سریال خانگی به نام جزیره نیز خوش درخشیده است.

پخش این سریال خانگی سبب شد بسیاری از طرفداران امیر مقاره خواهان عکس قدیمی این خواننده و بازیگر خوش چهره باشند. تصویر جالبی که از دوران نوجوانی این هنرمند در این بخش از چهره ها در نمناک مشاهده میکنید، تصویری است خاطره انگیز که پدرش منتشر کرده است.

 

امیر مقاره در نوجوانی

بازیگر سریال جزیره از خوانندگی تا بازیگری


امیر مقاره متولد 3 دی ماه 1374 در تهران است که از سال 93 به طور رسمی کار خود را در گروه ماکان بند آغاز کرد و در کنار رهام هادیان دوست صمیمی اش توانست به اوج شهرت برسد.

این خواننده مشهور گروه ماکان بند در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد و در عرصه تبلیغ محصولات و پوشاک به عنوان مدل و مانکن فعالیت می کند. آقای خواننده در کنار خوانندگی، این روزها بازی در سریال خانگی جزیره را تجربه می کند.

 

 

امیر مقاره در سریال جزیره

 

جزیره به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری محصول سال 1400 است که امیر مقاره در آن نقش ارشد شاهنگ پسر جوان و ثروتمندی را بازی می کند که عاشق و دلباخته دختر خبرنگاری به نام صحرا (شادی مختاری) است.

 

 

امیر مقاره مجرد است اما می گوید:اگر تو زندگی قرار است دنبال دختری بیفتم آن دختر فقط دخترم است که دارد راه رفتن یاد می گیرد و تنها برای یک دختر زانو میزنم و آن هم دخترم است که هنوز یاد نگرفته بند کفشاشو ببنده.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.