زندگی زن قاتل با جسد مومیایی شوهر

زندگی زن قاتل با جسد مومیایی شوهر

مقداری نمک و پارچه آوردم و جسد را مومیایی کردم. بعد شروع به کندن زمین کردم. چون خانه‌مان ویلایی است، کسی متوجه ماجرا نشد و بعد جسد مومیایی شده شوهرم را همانجا و زیر تختخواب دفن کردم.

دنیای قلم -راز گم‌شدن مرد 45ساله‌ای در شیراز با دستگیری همسر دومش و پیدا شدن جسد مومیایی شده او که زیر تختخواب دفن شده بود، فاش شد.
مرداد سال گذشته زنی راهی اداره آگاهی شیراز شد و گفت که برادر 45ساله‌اش به طرز مرموزی ناپدید شده است. این زن گفت: برادرم که از همسر اولش یک پسر داشت، مدتی قبل با زنی 43ساله ازدواج کرد و با او زندگی می‌کرد اما حالا چند روز است که خبری ازاو نیست. وقتی به مقابل خانه‌شان رفتم و از همسرش پرس‌وجو کردم، او مدعی شد که برادرم آخرین بار برای انجام کاری خانه را ترک کرد و دیگر برنگشت و او نیز نگران است.
با اظهارات این زن، پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از مرد گمشده آغاز شد. مأموران در نخستین اقدام به سراغ همسر دوم این مرد رفتند اما او مدعی بود که اطلاعی از سرنوشت شوهرش ندارد و نمی‌داند چه اتفاقی برای او رخ داده است. از سوی دیگر پسر مرد گمشده به نامادری‌اش مشکوک و مدعی بود که این زن با پدرش اختلاف داشته و احتمالا از سرنوشت وی خبر دارد.
ماموران هر چند به این زن مشکوک شده بودند اما در ادامه تحقیقات هیچ سرنخی که نشان دهد وی در ماجرای گم شدن شوهرش نقش دارد به‌دست نیاوردند. به این ترتیب ماه‌ها گذشت و این در حالی بود که کارآگاهان پلیس همچنان به همسر مرد گمشده مشکوک بودند و او را زیرنظر داشتند.

راز هولناک 


بیشتر از یک سال از گم شدن مرد 45ساله گذشته و هیچ ردی از وی به‌دست نیامده بود تا اینکه کارآگاهان متوجه شدند همسر دوم او به تازگی با فرد دیگری ازدواج کرده و با او زندگی می‌کند. این ماجرا کاملا عجیب بود، چرا که هنوز مشخص نبود مرد گمشده گرفتار چه سرنوشتی شده و با این حال همسرش اقدام به ازدواج مجدد کرده بود. کارآگاهان که مطمئن شده بودند زن 43ساله راز گم شدن شوهرش را می‌داند با دستور قضایی او را بازداشت کردند واودر جریان بازجویی‌ها پرده از قتل شوهرش برداشت.
این زن گفت: همسرم به مخدر شیشه اعتیاد داشت و من با این قضیه مشکل داشتم. یکی از شب‌های مرداد سال گذشته بود که او به‌دلیل مصرف زیاد مواد بدحال شد و چون از دست او عصبانی بودم، مقداری قرص را درآب حل کردم و به او خوراندم و صبح که بیدار شدم، فهمیدم که همسرم فوت شده است. چون خیلی ترسیده بودم و از طرفی نمی‌دانستم با جسد شوهرم چه کنم، تصمیم گرفتم همانجا دفنش کنم.
متهم ادامه داد: مقداری نمک و پارچه آوردم و جسد را مومیایی کردم. بعد تختخواب‌مان را کنار زدم و شروع به کندن زمین کردم. چون خانه‌مان ویلایی است، کسی متوجه ماجرا نشد و بعد جسد مومیایی شده شوهرم را همانجا و زیر تختخواب دفن کردم و رویش را پوشاندم. مدتی بعد، وقتی احساس کردم که دیگر پلیس پیگیر ماجرا نیست، با فرد دیگری ازدواج کردم و این در حالی بود که روی همان تختخوابی که شوهرم کمی پایین‌ترش دفن شده بود، استراحت می‌کردیم.
سرهنگ کاووس حبیبی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان این خبر گفت: پس از اعترافات هولناک این زن کارآگاهان به خانه مرد گمشده رفتند و با کندن کف اتاق خواب، جسد او را کشف و تحویل پزشکی قانونی دادند.
وی ادامه داد: هر چند متهم مدعی شده که شوهرش را به‌دلیل اعتیاد به مواد‌مخدر به قتل رسانده اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که انگیزه او از این جنایت اختلافات خانوادگی و مالی بوده و هم‌اکنون متهم راهی زندان شده و پرونده‌اش در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.


منبع: همشهری
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.