حمام نرفتن دلیل درخواست طلاق مرد از همسرش

حمام نرفتن دلیل درخواست طلاق مرد از همسرش

مردی به دلیل حمام نرفتن زنش درخواست طلاق داد

دنیای قلم -رعایت بهداشت شخصی تاثیر مهمی در زندگی دارد و بی توجهی به آن در برخی موارد، می تواند به موضوعی جدی تبدیل شود و حتی به دلیلی برای خاتمه یک رابطه بیانجامد، مشابه آنچه در ادامه این بخش از نمناک خواهید خواند.

مردی اهل اوتار پرادش هند مدت 2 سال است که سعی دارد همسرش را طلاق دهد زیرا او مرتب حمام نمیکند و در صورت درخواست شوهرش برای رعایت بهداشت، با او به شدت بحث و دعوا می کند.

این مرد ادعا کرد که بارها از همسرش خواسته است که بیشتر حمام کند، اما هر بار که این موضوع پیش می آمد، بحث آنها با یک درگیری لفظی پایان می یافت تا اینکه سرانجام، تصمیم به طلاق گرفتند.

 

تلاش زن برای منصرف کردن شوهرش

 


مرد در حین صحبت با قاضی دادگاه، مکرراً و با قاطعیت می گفت که می خواهد از این زن جدا شود و در خواست کمک می کرد چرا که دیگر تحمل بوی بد و شلختگی همسرش را ندارد.

زن زمانی که از تصمیم شوهرش آگاه شد به مرکز حفاظت زنان مراجعه کرد و گفت که نمی خواهد طلاق بگیرد و برای اطمینان از این امر درخواست کمک کرد و شکایت نامه کتبی برای نارضایتی از تصمیم شوهرش برای جدایی، تنظیم کرد و به دادگاه تحویل داد.

به این زوج و والدین آنها مشاوره دادند تا آنها را راهنمایی کنند و مرد را از طلاق با همسرش منصرف کنند، زیرا این یک مسئله جزئی است و می تواند حل شود.

از آنجا که دلیل درخواست طلاق تحت هیچ گونه اقدام خشونت آمیز یا جنایت علیه زنان قرار نمی گیرد، دادخواست و شکایت کتبی زن، تاثیری نخواهد داشت، اما سازمان امیدوار است که این زوج بتوانند با مشاوره این موضوع را حل کنند.

جالب است بدانید که طلاق و جدایی بخاطر حمام آنقدرها هم که فکر می کنید نادر نیست، سال گذشته یک زن هندی و چند سال قبل یک مرد تایوانی از همسرش به همین دلیل جدا شد.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.