سرنوشت متفاوت 3سریال

سرنوشت متفاوت 3سریال

تولید سریال «راز ناتمام» رو به پایان، تولید سریال«شهید باکری» نیمه‌تمام و تولید سریال«سنجرخان» متوقف است.

دنیای قلم -گروه تولید سریال این روزها، در لوکیشنی واقع در الهیه مشغول تصویربرداری سکانس‌های مربوط به زمان حال این پروژه تلویزیونی هستند. بخش‌های مربوط به دهه 50 و 60 داستان به‌طور کامل تصویربرداری شده و قرار است سکانس‌های پایانی این‌مجموعه نیز در کشور ارمنستان مقابل دوربین رود. با نزدیک شدن به روزهای پایانی تصویربرداری، گروه تولید از نخستین تیزر این سریال رونمایی کردند. ساخت این تیزر بر عهده حامد بردبار بوده است. به گزارش همشهری، فرهاد جم، نگین معتضدی، سیدجواد هاشمی، رامین راستاد، بهرام ابراهیمی، شهرام عبدلی، مریم کاویانی، مهدی امینی‌خواه، مهدی کوشکی و... از بازیگران این سریال هستند. این سریال با محوریت روایت زندگی پرفراز و نشیب شهید محمدجواد باهنر و اتفاقات سال‌های پس از جنگ و نفوذ دشمن در ارکان دولت در زمان حال می‌پردازد. هنوز نام شبکه‌ای که قرار است این سریال را روی آنتن ببرد مشخص نیست اما این مجموعه در معاونت سیمای استان‌ها و با مشارکت مرکز کرمان در حال تولید است.

عکسی از سریال شهید باکری

متوقف شدن ساخت فیلم‌«شهید باکری»

یکی دیگر از سریال‌هایی که ساخته می‌شود، سریال «عاشورا» است. کارگردان این سریال در کارنامه بازیگری موفقیت‌های زیادی داشت و باید دید این سریال چگونه خواهد بود. البته عنوان شده که این روزها تولید سریال متوقف شده است. چندی پیش نیز هادی‌حجازی‌فر،کارگردان این سریال در برنامه‌ای اینترنتی از مشکلاتی گفت که برای ساخت سریال برایش به‌وجود آمده است و بیان کرده بود که این آخرین کاری است که در این حوزه می‌سازد و بازیگری می‌کند. حجازی‌فر علاوه بر کارگردانی، نقش شهید باکری را بازی می‌کند.

خبری از «سنجرخان» نیست

از دیگر سریال‌هایی که توسط مرکز سیمای استان‌ها ساخته می‌شود، «سنجرخان» است. البته خبر جدیدی از این سریال منتشر شده اما فروردین‌ماه بود که رئیس مرکز سیمای استان‌ها عنوان کرد: «یکسری اصلاحات‌ در فیلمنامه وجود دارد که بازنویسی آن پیش می‌رود؛ البته صحنه‌هایی گرفته و با اصلاحات وارد مراحل تولید به‌صورت جدی خواهد شد.»
«سنجرخان» به نویسندگی زنده‌یاد ضیاءالدین دری از اوایل خردادماه پس از مدت‌ها رسماً وارد پیش تولید شد. محمدحسین لطیفی، کارگردان مجموعه «سنجرخان» و تهیه‌کنندگی و نظارت کیفی این سریال نیز به‌ترتیب برعهده حسین جلالی و قطب‌الدین صادقی است. فرشید گویلی نقش شخصیت اصلی این مجموعه را ایفا می‌کند و حضور پیام دهکردی نیز در این سریال قطعی شده است اما هنوز نام دیگر بازیگران این مجموعه رسانه‌ای نشده است. «سنجرخان» وزیری ملقب به سردار اکرم پس از مبارزه‌های بی‌وقفه در مقابل تجاوزگری‌های روس و انگلیس در ایران، با دسیسه انگلیسی‌ها در سال1295 خورشیدی در روز عاشورا به شهادت رسید.


منبع: همشهری
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.