نوشته محمدجواد ظریف درباره 8 سال وزارت و روز خبرنگار

نوشته محمدجواد ظریف درباره 8 سال وزارت و روز خبرنگار

ظریف متنی کوتاه را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: در این هشت سال صادقانه کوشیدیم صدای منتقدان را با اجتناب از نیت‌خوانی بشنویم.

دنیای قلم -محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه  در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: در این هشت سال صادقانه کوشیدیم صدای منتقدان را با اجتناب از نیت‌خوانی بشنویم و در حد امکان از طریق جلسات تبادل نظر رسانه‌ای، مصاحبه و انتشار بیانیه و گزاره‌برگ پاسخگو باشیم.

ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار ۱۷ مرداد ۱۳۷۷، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران ارجمند و پرتلاش این مرز و بوم تبریک عرض می‌کنم. 

اکنون که به یاری خدا در روزهای پایانی مسئولیت وزارت امور خارجه قرار دارم، مایلم از همراهی، حمایت و نقد منصفانه همه خبرنگارانی که در این هشت سال همراه دستگاه دیپلماسی بودند، سپاسگزاری نمایم.

شاهد بودم که عموم خبرنگاران دیپلماسی در این هشت سال با شرافت و صداقت کوشیدند مردم بزرگوار و فهیم ایران را از زوایای سیاست خارجی آگاه سازند و اگر در این میان گله و شکایتی از اعمال نظر سیاسی و جناحی در اطلاع‌رسانی بود، نه به دلیل ناراستی خبرنگاران صادق بلکه ناشی از سیاست‌های رسانه‌ای بود که به آن تعلق داشتند.
 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.