قتل زن تنها به دست مسافرکش اینترنتی

قتل زن تنها به دست مسافرکش اینترنتی

زن تنها در تاکسی اینترنتی به دست راننده به قتل رسید. جزئیات را اینجا بخوانید.

دنیای قلم -دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: راننده اسنپ به قتل مسافر خانم در قزوین و به آتش کشیدن جسد او در جاده بویین زهرا اعتراف کرد.

 


به گزارش ایرنا به نقل از دادگستری استان قزوین، محمد قاسمی افزود: با توجه به اعلام کشف جسدی سوخته در اول تیر امسال، تحقیقات قضایی و انتظامی در این خصوص آغاز و مشخص شد مقتول یکی از اعضای اتحادیه آرایشگران قزوین و دارای دو سالن آموزش آرایشگری یکی در قزوین و دیگری در اسماعیل آباد بوده است. 


فرزند وی در تاریخ سوم خرداد درخواست خودروی اسنپ به مقصد روستای اسماعیل آباد و راننده خودروی تیبا پس از مراجعه به مبدأ به سوار کردن مسافر اقدام می کند. وی ادامه داد: با توجه به حضور نیافتن مسافر در سالن آرایشگاه و پیگیری انجام شده، راننده اسنپ مدعی می شود که مسافر را در مقصد پیاده کرده و اطلاع دیگری از او ندارد تا این که در اول تیر جسد سوخته زنی در جاده بوئین زهرا کشف می شود.

 


 دادستان قزوین اظهار کرد: پس از انجام تحقیقات محرز شد که جسد مکشوفه متعلق به مسافر اسنپ بوده که به دلیل آسیب وارد شده به گلو (خفگی) فوت کرده و متعاقباً قاتل برای این که امکان شناسایی مقتول وجود نداشته باشد، جسد رابا بنزین به آتش کشیده است. وی افزود: با توجه به قراین، راننده احضار و البته منکر موضوع و مدعی بی خبری در این زمینه شد که با توجه به شواهد موجود اتهام قتل عمد به متهم تفهیم و با قرار بازداشت موقت به زندان اعزام شد. قاسمی ادامه داد: متهم بعد از حدود یک هفته به قتل اقرار و در تشریح آن بیان کرد که قبل از رسیدن به مقصد، خودرو جوش آورد که به علت توقف و گرمی هوا مسافر شاکی شد، به همین دلیل بحث لفظی بین او و مسافر اتفاق افتاده و او را خفه کرده و سپس در صندلی عقب خودرو قرار داده و پس از درآوردن زیورآلات و خارج کردن سیم کارت و رم گوشی با تهیه بنزین از جایگاه سوخت به سوزاندن مقتول و ترک محل حادثه اقدام کرده است.

 

دادستان قزوین گفت: متهم بعد از ظهر روز حادثه با مراجعه به بازار قزوین قصد فروش طلاجات را داشته که با توجه به مراجعه به طلافروشی و اطلاع یافتن از بدل بودنشان، آن ها را به داخل چاه انداخته است.
وی اضافه کرد: با توجه به این که کلیه قراین و نشانه ها   حاکی از مقرون به واقع بودن اقرار متهم است، پرونده برای تکمیل تحقیقات به شعبه بازپرسی ارجاع شد و در حال رسیدگی است.
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.