آخرین اخبار از وضعیت باران کوثری در بیمارستان

آخرین اخبار از وضعیت باران کوثری در بیمارستان

آخرین وضعیت باران کوثری بعد از ابتلا به بیماری کرونا را اینجا بخوانید

دنیای قلم -باران کوثری بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش خبر ابتلایش به کرونا منتشر شده به دلیل وخامت حالش در بیمارستان بستری شد. 
 باران کوثری که این روز‌ها مشغول بازی در سریال «ملکه گدایان» است و از چند روز گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده بود، با تشدید درگیری با این بیماری در بیمارستان نیکان تهران بستری شد.

 


این در حالی است که پیشتر ویدئویی کوتاه از حضور او در بیمارستان در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود که جهانگیر کوثری؛ پدر این بازیگر در توضیح آن گفت: باران، خدا رو شکر به کرونای خفیف مبتلا شده و با آزمایش و اسکن ریه مشخص شده است که ریه اش درگیر نیست.

 


بر اساس شنیده‌ها دکتر پیام طبرسی رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در بیمارستان نیکان نیز حضور دارد و باران کوثری زیر نظر او تحت درمان است. حال عمومی باران کوثری خوب گزارش شده اما گفته می‌شود به دلیل درگیر شدن بخشی از ریه‌اش به ویروس کرونا و سرفه‌های شدیدی که دارد در بیمارستان بستری است و باید تحت نظر قرار گیرد تا وضعیت او بدتر نشود. 
آنطور که به نظر می‌رسد بیماری در باران کوثری پیشرفت کرده و او باید همچنان تحت نظر باشد. 
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.