نقدی بر سریال های رمضانی تلویزیون؛ نمره ضعیف

نقدی بر سریال های رمضانی تلویزیون؛ نمره ضعیف

سریال های احضار، بچه مهندس و یاور چقدر موفق بوده اند؟

دنیای قلم -پخش برنامه‌ها و سریال‌های ‌ماه رمضان هنوز به پایان هفته اول خود نرسیده، اما کیفیت پایین سریال‌ها و باکس برنامه‌های ترکیبی آنقدر در همین چند روز با نقد‌های مختلف مواجه شده که به‌نظر تلویزیون در جذب مخاطب خود نمره خوبی به‌دست نخواهد آورد؛ نمره‌ قبولی که در برنامه‌ها و سریال‌های نوروزی نیز عایدش نشد و «نون. خ» سعید آقاخانی توانست به داد تلویزیون برسد.

عکسی از سریال احضار

احضار در اول راه ،ناپختگی بازیگران


همشهری نوشت: پخش سریالی با موضوع ماورایی یادآور سریال‌هایی است که علیرضا افخمی در دهه۸۰ برای شب‌های رمضان می‌ساخت. «احضار» اسم سریال تازه افخمی است که این شب‌ها روی آنتن شبکه یک می‌رود. اما این سریال تا به امروز نتوانسته انتظار مخاطبانش را برآورده کند. سوژه و ایده جذابی که شاید با بازیگران توانمند و کارگردانی بهتر می‌توانست جذاب باشد.

قصه‌های جدید بچه مهندس


فصل چهارم «بچه مهندس» هم از شبکه 2 پخش می‌شود؛ سریالی که شاید بتواند مخاطبان فصل اول تا سومش را همراه داشته باشد. به‌نظر می‌رسد یکی از دلایل درخواست مسئولان برای ساخت فصل چهارم سریال، موضوعی است که در آن پرداخته شده است. در قسمت پایانی فصل سوم دیدیم شکار پهپاد جاسوسی آمریکایی را مورد توجه قرار داده است.این فصل روایت مهندسی معکوس پهپاد آمریکایی rq-170 و تلاش مهندسان جوان را روایت کرده است.

عکسی از سریال یاور

یاور در حال و هوای ستایش


در همین شب‌ها «یاور» سعید سلطانی هم از شبکه 3 پخش می‌شود؛ سریالی که تماشایش یادآور سریال «ستایش» است و قصه و شخصیت‌های این سریال حال و هوای سریال قبلی سلطانی (ستایش) را دارد.
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.