اولین نظامی برای انتخابات 1400 اعلام کاندیداتوری کرد ؟ سردار محمد کیست

اولین نظامی برای انتخابات 1400 اعلام کاندیداتوری کرد ؟ سردار محمد کیست

سردار محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء استعفا کرد. تا در انتخابات 1400 شرکت کند. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

دنیای قلم -سردار محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا  برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از مقام خود استعفا کرد 

 

 سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حکمی سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسین هوشی سادات را به سمت فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه منصوب کرد.

فرمانده کل سپاه همچنین با قدردانی از زحمات و تلاش‌های سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر سعید محمد طی دوره تصدی فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) وی را به عنوان مشاور فرمانده کل سپاه منصوب کرد.

گفتنی است سردار هوشی سادات پیش از این معاون مهندسی و پدافند غیر عامل سپاه را عهده دار بوده است.

خبرآنلاین نوشت :براساس این گزارش، در متن استعفای سعید محمد خطاب به فرمانده محترم کل سپاه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌دریغ جنابعالی از اینجانب در پیشبرد ماموریت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، از آنجا که احتمال دارد به دلیل حضور اینجانب در فضای انتخاباتی شائبه‌هایی متوجه نهاد مقدس سپاه شود در راستای صیانت از سپاه و قرارگاه انقلابی- جهادی خاتم‌الانبیاء، از سمت خود استعفاء می‌دهم.

امید است این قرارگاه در جهت ادامه ماموریت‌های خود بیش از پیش موفق بوده و برگ‌های زرین دیگری به دفتر خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیفزاید.

بنده نیز به عنوان سرباز رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) همواره در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در خط نورانی امام(ره)، رهبری و شهدای گرانقدر انقلاب، خدمتگزار مردم عزیز ایران سرافراز خواهم بود.

 

بیوگرافی سردار محمد

 سعید محمد در سال ۱۳۴۷ در تهران زاده شد و دوران کودکی و نوجوانی را در این شهر سپری کرد. وی در سال ۱۳۶۶ در سن ۱۹ سالگی به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد. او در سال ۱۳۸۸ مدرک دکتری مهندسی عمران (گرایش راه و ترابری) را از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرد. فعالیت محمد در سپاه پاسداران تنها به بخش‌های مدیریتی و اجرایی، در شرکت‌های زیرمجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و دوره کوتاهی نیز در بنیاد تعاون سپاه، خلاصه می‌شود. او از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۳ مدیرعامل گروه سپاسد (وابسته به قرارگاه خاتم) بود و از سال ۱۳۹۷ تا اسفند ۱۳۹۹ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بود و دارای درجه نظامی سرتیپ‌دوم پاسدار است.
سعید محمد نخستین فرد از نسل دوم سپاه پاسداران است که به عنوان فرمانده ارشد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به عنوان بازوی مهندسی، عمرانی و اقتصادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد.

 


پست های سردار محمد


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا
مدیرعامل سپاسد (وابسته به قرارگاه خاتم)
مدیرعامل گروه ایرانیان اطلس
۱۵ مهرماه ۱۳۹۷ با حکم سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده وقت سپاه پاسداران، سعید محمد جایگزین عبادلله عبداللهی، به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا شد و صبح امروز استعفا کرد. 
 

 

بیشتر بخوانید: حمایت تمام قد لاریجانی از یک چهره دولتی، برای انتخابات 1400: جهانگیری کاندیدا شود نمی آیم !

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.