بیوگرافی همسر جدید پیمان قاسم خانی

بیوگرافی همسر جدید پیمان قاسم خانی

میترا ابراهیمی همسر جدید پیمان قاسم خانی است. همه چیز درباره او را در این مطلب بخوانید.

دنیای قلم‌ـ پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما دوباره ازدواج کرد و خبر این ازدواج را برادرش مهراب قاسم خانی در صفحه مجازی اش منتشر کرد. 


مهراب قاسم خانی در صفحه مجازی اش نوشت : دیشب هر بار نگات کردم چشام پر اشک شد قاسم جون. نمیدونی چقدر خوشحالم که خوشحال میبینمت. از اونی که باعث خوشحالیته هم خیلی ممنونم. امیدوارم همیشه همینجوری عاشق باشین و قدر همو‌ بدونین و حالتون خوب باشه و ما کنار هم ببینیمتون و کیف کنیم.


میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی که پیش از این نیز خبر ازدواج  آنها منتشر شده بود در صفحه مجازی اش نوشت: 
و آن کسی که نیمه ی من بود به درون نطفه من بازگشته بود 
و من درآینه می دیدمش که مثل آینه پاکیزه بود و روشن بود 
و ناگهان صدایم کرد 
و من عروس خوشه های اقاقی شدم ..

پ ن: گرچه وقتی اومده بودی خواستگاری ،تو اینستاگرم برامون پیش پیش عروسی گرفته بودن.

 

میترا ابراهیمی


میترا ابراهیمی روانشناس است و در سال 69 به دنیا آمده است. او دانش اموخته مقطع دکتری روانشناسی است و یک فیلم درباره فروغ فرخزاد ساخته است که تهیه کنندگی آن را پیمان قاسم خانی برعهده داشته است. 


میترا ابراهیمی فعالیت سینمایی چندانی نداشته است اما در عرصه سینما فردی شناخته شده است. او از مدتها قبل با پیمان قاسم خانی رابطه نزدکی داشت و حتی شایعه ازدواج انها منتشر شد اما میترا ابراهیمی با نشان دادن شناسنامه اش که در صفحه ازدواج سفید بود به مردم گفت که هنوز ازدواج نکرده است. 


او 25 سال از همسرش کوچکتر است. پیمان قاسمخانی متولد سال 44 است و میترا ابراهیمی متولد سال 69 است. پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما بود آنها یک دختر مشترک به نام پریا دارند که سالهاست خارج از کشور زندگی می کند و در حوزه موسیقی فعالیت دارد.بهاره رهنما چند سال قبل با یک مرد بسیار ثروتمند ازدواج کرد و حالا خبر رسیده که پیمان قاسم خانی هم با زنی جوان ازدواج کرده است. 


میترا ابراهیمی هرچند در حوزه سینما بسیار فعال است اما شغال اصلی او روانشناسی است. او در حوزه حقوق حیوانات نیز بسیار فعال است. 
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.