همه چیز درباره سریال «می‌خواهم‌ زنده بمانم» + تیزر

اطلاعات کامل درباره سریال «می‌خواهم‌ زنده بمانم» را در این مطلب بخوانید.

دنیای قلم‌ـ می‌خواهم زنده بمانم مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و به تهیه‌کنندگی محمد شایسته و با قصه‌ای در دل اتفاقات پرشمار دهه ۶۰، محصول سال ۱۳۹۹ است که به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود.

تولید سریال از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت. خواننده تیتراژ این سریال همایون شجریان می‌باشد. قسمت اول این سریال دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ پخش شد و بقیه قسمت های آن هر دوشنبه ادامه می یابد.

 

 

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره سریال «سیاوش» + تیزر

 

 

بازیگران سریال «می‌خواهم‌ زنده بمانم»

 

می‌خواهم زنده بمانم

 

در «می‌خواهم‌ زنده بمانم» حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی و مهران احمدی، آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی و بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، عزت مهرآوران، محمدرضا مالکی، ناهید مسلمی، مهدی صباغی، بیژن بنفشه خواه و بهاره کیان افشار به ایفای نقش پرداخته اند.

 

 

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره سریال «ملکه گدایان» + آلبوم تصاویر و تیزر

 

 

داستان سریال «می‌خواهم‌ زنده بمانم»

 

می‌خواهم زنده بمانم

 

هما حقی (سحر دولتشاهی) و نامزدش (پدرام شریفی) به همراه خانواده حقی آماده می‌شوند تا برای شب تولد همایون حقی، پدر خانواده (بابک کریمی) او را غافلگیر کنند. اما با رسیدن پدر، همه‌ی خانواده غافلگیر می‌شوند...

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.