چگونه بدون مراجعه به بانک روی سهام عدالت وام بگیریم؟ + فیلم

این ویدیو را ببینید تا راه گرفتن وام روی سهام عدالت بدون مراجعه به بانک را یاد بگیرید.

 دنیای قلمـ مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: امکان ارائه تسهیلات به سهامداران عدالت تا سقف ۵۰ درصد ارزش این سهام در بانک ملی فراهم شده است که بر این اساس این تسهیلات حدود ۵ تا ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

آقای محمدعلی محمودزاده افزود: افرادی که حساب بانک ملی را به عنوان حساب مرتبط با سهام عدالت خود معرفی کرده اند می‌توانند از طریق نرم افزار ایوا در تلفن همراه برای ثبت نام و دریافت تسهیلات اقدام کنند.

وی گفت: در این فرایند احراز هویت از طریق تصویر زنده فرد ثبت نام کننده انجام می‌شود و تصویر کارت ملی نیز باید در برنامه بارگذاری شود.

آقای محمودزاده افزود: بعد از امضای فرم‌ها و قرارداد‌های مربوط به تسهیلات به صورت الکترونیکی، مراحل ثبت نام تکمیل و کارت اعتباری نیز بصورت مجازی صادر می‌شود.

 

 

بیشتر بخوانید: کلاهبرداری جدید: وام کودکان زیر پنج سال

 

 

پرداخت از طریق گوشی تلفن همراه و بارکد خوان در فروشگاه‌ها

 

سهام عدالت

 

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با بیان اینکه افراد می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب از اعتبار خود استفاده کنند گفت: پرداخت در فروشگاه‌ها نیز از طریق گوشی تلفن همراه و بارکد خوان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اقساط این تسهیلات نیز از طریق نرم‌افزار قابل پرداخت است و اگر افراد در مدت یک ماه تسهیلات را بازپرداخت کنند به آن سودی تعلق نمی‌گیرد و در غیر این صورت بازپرداخت اقساط ۳۶ ماهه با سود ۱۸ درصد در نظر گرفته شده است.

آقای محمود زاده گفت: جزییات بیشتر درباره دریافت نرم افزار و مراحل ثبت نام در سایت بانک ملی و شرکت پرداخت الکترونیک سداد نیز اطلاع رسانی شده است.

 

 

منبع: فراز

 

 

دیدگاه‌ها
فریباداداشپور 1400/02/17
سهام عدالت
فریباداداشپور 1400/02/17
سهام عدالت

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.