تیزر قسمت دوم سریال دیدنی «سیاوش» + فیلم

آنچه در قسمت دوم سریال دیدنی «سیاوش» خواهید دید.

دنیای قلم‌ـ «سیاوش» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی مهدی یاری از مجموعه های شبکه نمایش خانگی و یک ملودرام معمایی است. صادق یاری نیز به عنوان مجری طرح در این پروژه حضور دارد. 

 

این سریال هرجمعه ساعت ۱۲ تنها از پلتفرم نماوا منتشر می‌شود. نخستین قسمت آن ۱۰ بهمن پخش خواهد شد.

 

سریال خانگی سیاوش در شهر مشهد فیلمبرداری شده است و گفته شده که مونتاژ آن پویا و به‌سبک بلاک‌باسترهای هالیوودی انجام شده است.

 

داستان سریال سیاوش

در خلاصه داستان رسمی این سریال آمده است: حاضری برای حمایت از خانواده‌ات چی کار کنی؟ اگه مجبور بشی دیگه عضوی از خانواده هم نباشی، کار درست رو انجام میدی یا منتظر میشی که نابود بشن؟

 

سیاوش

 

بازیگران سریال سیاوش

در این سریال بازیگرانی چون میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، سوگل خلیق، علیرضا جعفری، محمد ولی‌زادگان، مهدی حسینی‌نیا، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، مهدخت مولایی، علی عامل هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی، مرجان قمری و مجید صالحی بازی کرده‌اند. 

 

 

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره سریال «ملکه گدایان» + آلبوم تصاویر و تیزر

 

 

سیاوش

 

نقش های متفاوت بازیگران سریال سیاوش

نکته جالب درباره بازیگران این سریال، حضور مجید صالحی در یک اثر غیرکمدی و نقشی کاملا جدی است. این بازیگر بیشتر به عنوان بازیگر کمدی شناخته می‌شود و آخرین تجربه او در نمایش خانگی هم کارگردانی سریال «سال‌های دور از خانه» بود، اما صالحی که گریم متفاوتی هم در مجموعه «سیاوش» داشته، نقش یک لات را در این سریال بازی کرده است.

 

همچنین نصرت جدیدترین نقش رضا کیانیان در سریال سیاوش است که یکی از متفاوت‌ترین کارهای او در سال‌های اخیر به حساب می‌آید. رضا کیانیان پیش از این در سریال‌های شهرزاد، شاهگوش و قلب یخی برای شبکه خانگی ایفای نقش کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.