تیزر قسمت چهارم سریال دیدنی «ملکه گدایان» + فیلم

آنچه در قسمت ۴ سریال دیدنی «ملکه گدایان» خواهید دید.

دنیای قلم‌ـ ملکه گدایان مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال ۱۳۹۹ است که روزهای چهارشنبه به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود. 

بخش‌هایی از این سریال در استانبول ترکیه فیلمبرداری شده‌است.تولید سریال ملکه گدایان از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت.

موسیقی تیتراژ این سریال توسط روزبه بمانی خوانده شده‌است. محمدرضا غفاری نیز ضمن بازی در این سریال چند قطعه آهنگ برای این سریال خوانده که گمانه زنی می شود برای نقشش در سریال باشد.

 

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره سریال «ملکه گدایان» + آلبوم تصاویر و تیزر

 

بازیگران ملکه گدایان

ملکه گدایان

باران کوثری, رویا نونهالی, سولماز غنی, فرزاد فرزین، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، پانته آ بهرام، الهام کردا، امین بهبودی، یسنا میر تهماسب، بهشاد شریفیان، علی اوجی

 

 

بیشتر بخوانید: فیلمی جالب از پشت صحنه سریال ملکه گدایان
 

 

 

سریال ملکه گدایان چند قسمت است و داستان آن چیست؟

سریال "ملکه گدایان" در ۳۰ قسمت، به قلم مشترک "حامد افضلی" و "امین محمودی" به نگارش درآمده و در ژانر درام اجتماعی است و خلاصه داستان این سریال درباره "امروزِ تو، می‌تونه فردای من باشه ... هیچکس از سرنوشت خبر نداره. حتی شما" است.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.