خواص شیر زعفران؛ از زیبایی پوست تا کاهش درد قاعدگی

خواص شیر زعفران؛ از زیبایی پوست تا کاهش درد قاعدگی

این مطلب را بخوانید تا با با خواص زیاد شیر زعفران آشنا شوید.

دنیای قلمـ احتمالا تا به امروز درباره ترکیب شیر با بسیاری از میوه ها و انواع آجیل حرف های زیادی شنیده اید و می دانید که دارای خواص بسیاری است. یکی دیگر از این ترکیبات شیر زعفران می باشد که خواص خارق العاده ای دارد.

 

شیر عموما به عنوان یکی از ضروری ترین خوراکی ها برای بدن انسان به شمار می رود؛ چراکه شیر و لبنیات حاوی میزان بسیار زیادی از کلسیوم و پروتئین هستند که در سلامت شما اهمیت ویژه ای دارند.

 

زعفران نیز یکی از انواع چاشنی های غذا بوده که به دلیل عطر و طعم فوق العاده آن و البته قیمت نسبتا بالایی که دارد معروف است. زعفران همچنین خواص بسیار زیاد و فوق العاده ای برای بدن انسان داشته و سلامتی شما را ارتقا می دهد.

 

بیشتر بخوانید: ترکیب ماست با اسفناج درست است یا غلط؟

 

معجون شیر زعفران چه خواصی دارد؟

شیر زعفران

خوردن این معجون می‌تواند برای خانم‌هایی که از درد قاعدگی رنج زیادی می‌برند، بسیار موثر باشد و همچنین به دلیل آهن و پروتین زیادی که دارد خوردن آن در دوران عادت ماهانه توصیه می‌شود.

 

کسانی که به زیبایی پوست خود اهمیت زیادی می‌دهند، مصرف شیر زعفران را فراموش نکنند. همچنین می‌توان از این محلول به عنوان ماسک صورت استفاده کرد و تاثیر آن را در درمان خشکی پوست دید.

 

شیر زعفران همچنین می تواند یک نوشیدنی بسیار مفید برای صبحانه باشد و بسیاری از مواد معدنی و انرژی شما در طول روز را تامین کند.

 

البته فراموش نکنید که اگر دوست دارید طعم شیرین به این معجون بدهید آن را با عسل شیرین کرده و از قند های ساده مانند شکر استفاده نکنید.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.