مخلوقی بسیار عجیب و ناشناخته در اسپانیا

مخلوقی بسیار عجیب و ناشناخته در اسپانیا

درباره موجود ترسناکی که همه را حیرت زده کرده است در این مطلب بیشتر بخوانید.

دنیای قلم‌ـ یک مخلوق بسیار عجیب و ناشناخته با طول ۱۳ فوت در سواحل اسپانیا پیدا شده که محققان را متعجب کرده است.

این موجود بسیار عجیب و ناشناخته که شاخ دارد و طول آن ۱۳ فوت است در سواحل luis siret در villaricos اسپانیا پیدا شد و محققان را حیرت زده کرد.

 

بیشتر بخوانید: گران‌ترین مایع جهان چیست؟

 

موجودی ترسناک که همه را حیرت زده کرد

موجود ترسناک

هیچکس در مورد اینکه این موجود چه چیزی است نظری ندارد چراکه تابحال نظیرش دیده نشده است. حال بعد از این کشف حدسیات زیادی در مورد هویت این موجود داده می‌شود. برخی آن را هیولای loch ness یا نوعی اژد‌های دریایی یا دایناسور آبی می‌دانند. عده‌ای می‌گویند شاید یک ماهی تغییرپذیر یا گونه‌ای کوسه باشد. شاید هم بهترین حدس یک نوع oarfish باشد.

با این حال سخنگوی paco toledano گفت که ما نمی‌دانیم با این حیوان چه کنیم. چراکه نمی‌توانیم هویت آن را تشخیص دهیم. شاید بتوانیم از استخوان هایش چیزی بفهمیم و این کار نیازمند آنالیز ژنتیکی است که هزینه زیادی می‌طلبد و چه کسی می‌خواهد این هزینه را پرداخت کند؟ به هرجهت ما اطلاعات را در اختیار دانشجو‌ها و محققان باتجربه‌تر گذاشته ایم که شاید بتوانند چیزی متفاوت‌تر بهمان بگویند.

 

منبع: شبکه خبر

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.