مرد ارومیه ایی پسرانش را به گلوله بست

مرد ارومیه ایی پسرانش را به گلوله بست

پدر ارومیه ایی با کلاشینکف یک پسرش را کشت و پسر دیگرش را زخمی کرد. در این باره بیشتر بخوانید.

دنیای قلم_ مردی در روستای منصورآباد ارومیه فرزندانش را با کلاشینکف به گلوله بست و یکی از آنها را کشت و فرزند دیگرش را زخمی کرد. یکی از بستگان این مرد علت این حادثه را اختلاف خانوادگی و کم توجهی پسران نسبت به پدر عنوان کرد. در حالی که جاسم یکی از 5 برادر خانواده امین آذری با تکذیب اختلاف برداران خود با پدرش، اظهارکرد: شیر علی و بهنام از کودکی با پدرم اختلافی نداشته اند و اهالی روستای منصور آباد این قضیه را تائید می کنند.
جاسم ادامه داد : اطلاعی ندارم که در چند روز اخیر برادرانم با پدرم چه مشکلی داشته اند شاید از یکدیگر ناراحت بودند. پدرم 59 سالش است و با اسلحه کلاشینکف به برادرانم شلیک کرد اطلاعی ندارم که پدرم اسلحه را از کجا آورده است اگر می دانستیم پدرم در خانه سلاح نگهداری می کند از این اتفاق جلوگیری می کردیم.

 


قتل خانوادگی در روستای منصور آباد

وی ادامه داد : مادرم و خواهرانم در لحظه تیراندازی حضور داشتند و ما چند دقیقه بعد از حادثه متوجه  به قتل رسیدن بهنام و زخمی شدن شیر علی شدیم، همچنین همه در خانواده شان مشکل دارند.
جاسم امین آذری در پایان گفت: پدرم پس از به زخمی کردن شیر علی و به قتل رساندن بهنام، خودش را همراه با اسلحه کلاشینکف به کلانتری و مراجع قضایی تحویل داد. فرار کردن پدرم و دستگیری او در مرز شایعه است همچنین شیر علی هم اکنون در آی سیو بیمارستان به سر می برد.

منبع: رکنا

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.