معرفی فیلم «لتیان» + فیلم

درباره فیلم لتیان چه می دانید؟ بازیگران آن چه کسانی هستند؟ اینجا را بخوانید.

لتیان فیلمی به نویسندگی اکتای براهنی، به کارگردانی علی تیموری و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی و محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.

 

داستان فیلم لتیان

لتیان یک سد است. سدی بر روابط انسانی. رودخانه های روابط، پشت سدی ایستاده اند و راه بن بست است. یک نفر می خواهد این سد را بشکند اما خوب می داند که شکستن سد به این سادگی نیست. شهر خراب خواهد شد. تکلیف چیست؟

 

بازیگران فیلم لتیان

در این فیلم پریناز ایزدیار، امیر جدیدی، حسن معجونی، ستاره پسیانی، علیرضا ثانی فر، سارا بهرامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره فیلم «جمشیدیه» + فیلم

 

امیر جدیدی

 

بیوگرافی امیر جدیدی

امیر جدیدی (زادۀ ٣١ خرداد ١٣۶٣) بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است.

دنیای قلم- امیر جدیدی دارای مدرک کارشناسی در مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد در مدیریت ارشد کسب‌وکار از دانشگاه آزاد اسلامی است. او کار سینمایی خود را از سال ۱۳۸۹ با فیلم «آفریقا» ساختهٔ هومن سیدی آغاز کرد.

امیر جدیدی برای بازی در فیلم «من» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر و دهمین جشن منتقدان سینمای ایران شد. او همچنین برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای دو فیلم «تنگۀ ابوقریب» و «عرق سرد» از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر گردید.

 

بیشتر بخوانید: "شب‌های مافیا" رکورد تماشا در شبکه خانگی را شکست + فیلم

 

بازی او در نقش یک مأمور امنیتی وطن‌پرست در فیلم «روز صفر» تحسین بسیاری از مخاطبان و منتقدان را برانگیخت. او همچنین برای این نقش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر گردید.

او در کنار فعالیت های هنری رشته ورزشی تنیس را دنبال می کند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.