راز قتل در ویلای شخصی فاش شد

راز قتل در ویلای شخصی فاش شد

پلیس موفق شد هر ۲ متهم متواری ۲۷ و ۲۹ ساله که قصد خروج از استان گیلان داشتند را شناسایی و ظرف کمتر از ۲ ساعت آن‌ها را در شهرستان رودبار دستگیر کند.

دنیای قلم -معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری ۲ نفر به اتهام قتل عمد یک جوان ۲۳ ساله در شهر پره‌سر رضوانشهر خبر داد.

به گزارش دنیای قلم ؛ سرهنگ " مجید رسول‌زاده فرساد" در تشریح این خبر اظهار داشت: بامداد امروز جمعه در پی وقوع یک فقره قتل در یک باب ویلای شخصی در شهر پره‌سر شهرستان رضوانشهر، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل تیم عملیاتی توسط فرماندهی انتظامی شهرستان رضوانشهر و حضور ماموران پلیس در صحنه افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد خانمی که همراه مقتول در ویلای شخصی او بوده بلافاصله پس از وقوع قتل توسط قاتل از محل متواری شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با قدردانی از سرعت عمل و اقدامات فنی و کارشناسی به موقع فرماندهی انتظامی شهرستان رضوانشهر خاطرنشان کرد: پلیس سرانجام با اشرافیت اطلاعاتی و پیگیری‌های فنی موفق شد محل تردد متهمان را شناسایی و پس از انجام هماهنگی قضائی، هر ۲ متهم متواری ۲۷ و ۲۹ ساله که قصد خروج از استان گیلان داشتند را شناسایی و ظرف کمتر از ۲ ساعت آن‌ها را در شهرستان رودبار دستگیر کند.

وی ضمن تشریح پیامدهای سوء عدم توجه به قانون؛ بر لزوم پایبندی، تعهد و احترام به حریم خانواده تاکید کرد و گفت: متهمان پس از رویارویی با ادله متقن ارتکاب جرم، به بزه انتسابی اعتراف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: متهمان به ارتکاب جرم قتل پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.