دنیای قلم - مهدی بختیاریزاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران درباره برنامههای این سازمان در نیمه اول سال جاری اظهار کرد: یکی از تمرکزهای سازمان توسعه بسترهای خدمت رسانی است. شیوه ما اینگونه است که در تمامی محلات فاقد تره بار، بازار احداث کنیم و در محلاتی که بازار داریم، اما سرانه محله به اندازهای است که بازار کفاف تقاضای مردم را نمیدهد، بازار اضافه کنیم.
وی با بیان اینکه سال گذشته در صدد افزایش تعداد بازارهای فیزیکی در محلات تهران بودیم و امسال هم طبق روال سالهای گذشته عمل خواهیم کرد، گفت: در این راستا زمینهایی را تعبیه کردیم که در حال ساخت است. امیدواریم امسال حداقل ۲۰ بازار را در سطح شهر افتتاح کنیم.
بختیاری زاده ادامه داد: دستورالعمل دوم این است که بازارهایی که قابلیت توسعه دارند را در دستور کار توسعه قرار بدهیم تا کاربری بازارهای موجود را افزایش بدهیم و خدمات را تکمیل کنیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خاطرنشان کرد: دستورالعمل سوم نوسازی و بهینه سازی بازارهای فرسوده است. تعدادی بازار فرسوده در سطح تهران داریم که از نظر ساختار فیزیکی فرسوده شدهاند؛ باتوجه به تقاضای مردم آن محلات این بازارها را از نو میسازیم تا خدمات را توسعه میدهیم.
وی در پاسخ به این سوال که بازارهای جدید در چه مناطقی افتتاح میشوند، گفت: مناطق۱۷، ۷، ۲۰ و ۱۸ از مناطقی هستند که تا پایان خردادماه به سرانه آنها اضافه میشود.
بختیاری زاده در پایان تاکید کرد: البته در دیگر مناطق هم بازارهایی در حال ساخت است، هرچند تمرکز سازمان بر توسعه خدمات در جنوب تهران است تا بتوانیم سرانههای خدمت رسانی را در مناطق جنوبی تهران افزایش بدهیم.