کد خبر : 277652 تاریخ : ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲ فروردين - 18:14
قتل با اسلحه شکاری جوانی مردی را با اسلحه شکاری کشت

دنیای قلم -یک جوان ۱۸ ساله که با شلیک اسلحه شکاری شخصی رادر این شهرستان به قتل رسانده بود، در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی، دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شد.

سرهنگ "ولی خورشیدوند" جانشین فرمانده انتظامی ساوه  در این باره افزود: در ساعت ۲۲:۳۷ دوشنبه شب در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های مسکونی شهرستان ساوه، بلافاصله مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد مردی ۵۴ ساله از سوی جوانی ۱۸ ساله با شلیک اسلحه شکاری به قفسه سینه اش به قتل رسیده و قاتل از صحنه متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اظهار کرد: کارگاهان پلیس این شهرستان بلافاصله تحقیقات میدانی خود را دراین زمینه آغاز کردند و سرانجام با تعامل هدفمند با پلیس مبازره با مواد مخدر و یگان امداد ساوه موفق شدند در کمتر از ۱۲ ساعت قاتل را که در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان پنهان شده بود دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کنند.

سرهنگ "خورشیدوند" با اشاره به کشف اسحله شکاری استفاده شده در این جنایت یادآور شد: قاتل در بازجویی فنی کارگاهان پلیس ساوه، به انجام این قتل در پی اختلافات شخصی با خانواده مقتول اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر استفاده شهروندان از مشاوره های تخصصی در هنگام وقوع اختلافات خانوادگی و شخصی به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی در سطح جامعه افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.