کد خبر : 266611 تاریخ : ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۴ مهر - 13:42
شهر آفتاب در انتظار بودجه رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران: برای تکمیل نمایشگاه باید فعالیت‌های عمرانی انجام شود که باید در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران و توسط سرمایه گذار خصوصی تکمیل شود.

دنیای قلم -رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران بر اختصاص بودجه برای تکمیل فعالیت‌های عمرانی شهر آفتاب در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران تأکید کرد.

جعفر تشکری هاشمی امروز در جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان این‌که در مورد شرایط شهر آفتاب توضیحاتی ارائه شد؛ اما باید اضافه کنم که در شهر آفتاب فضای بسیار مطلوب و استانداردی فراهم شده به گونه‌ای که تحسین افرادی که برای برگزاری نمایشگاه به آنجا آمده بودند را برانگیخت، گفت: در بازدید اخیرمان در نمایشگاه کاشی و سرامیک، رئیس انجمن اعلام کرد که در ۲۶ دوره گذشته این نمایشگاه، چنین نمایشگاه باکیفیتی نداشته است و یا معاون اقتصادی وزارت خارجه این نمایشگاه را بی‌نظیر عنوان کرده است که می‌تواند رقیب نمایشگاه‌های بزرگ دنیا باشد و این در حالی است که علاوه بر زیرساخت‌های خوب، تمیزی، نظم و انضباط و برخورد مناسب پرسنل حرفه‌ای، نشان دهنده مدیریت خوب مدیر عامل است که باید از آن تقدیر کرد.

وی با بیان این‌که به مصوبه شورای شهر در مورد نمایشگاه شهر آفتاب توسط هیات حل اختلاف ایراداتی وارد شده که باید حل و فصل شود، اظهار کرد: برای تکمیل نمایشگاه باید فعالیت‌های عمرانی انجام شود که باید در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران و توسط سرمایه گذار خصوصی تکمیل شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اضافه کرد: روز گذشته اتفاق بسیار خوبی برای تهران رخ داد و اتوبوس و مینی‌بوس‌های نو وارد چرخه شدند که باید این رویه تا تکمیل اتوبوس‌های مورد نیاز تهران، ادامه یابد.

تشکری هاشمی با بیان این‌که مجوز واردات خودرو داده شده اما هنوز در مورد حمل و نقل عمومی مباحث مغفول مانده است، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود که رایزنی برای اختصاص سهمیه برای تاکسی‌ها در نظر گرفته شود.