کد خبر : 255800 تاریخ : ۱۴۰۱ دوشنبه ۱۳ تير - 08:09
قتل زن میانسال توسط پسران نوجوان پسران نوجوان که زنی میانسال را به قتل رساندند از جزئیات قتل گفتند

دنیای قلم -پسران نوجوان که متهم هستند در پی رابطه با زنی میانسال او را به قتل رسانده و جسدش را دفن کرده‌اند به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

به گزارش اعتمادآنلاین، این سه پسر نوجوان در تحقیقات پلیسی به قتل اعتراف کرده و انگیزه خود را مبلغ پولی که قرار بود به زن میانسال بدهند اعلام کردند.

 

گزارش یک مفقودی


یک سال قبل زنی به ماموران خبر داد دخترش لاله گم شده است. او به پلیس توضیح داد دخترش از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است. این زن گفت: دخترم چند سالی بود که شوهرش را از دست داده بود و با بچه‌هایش زندگی می‌کرد. وقتی بچه‌ها بزرگ شدند و ازدواج کردند دخترم با یک نوه‌ام که از همه کوچک‌تر بود زندگی می‌کرد. من چند باری با دخترم تماس گرفتم جواب نداد. به خانه‌اش زنگ زدم نوه‌ام گفت مادرش از صبح از خانه بیرون رفته است. بچه‌های دیگرش هم از او خبر ندارند.

 

دستگیری قاتلان


با توجه به گفته‌های این زن، ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند. آنها وقتی تلفن همراه لاله را بررسی کردند متوجه شدند او آخرین بار با یک شماره تلفن چند باری صحبت کرده و بعد تلفنش خاموش شده است. ماموران متوجه شدند صاحب تلفن پسر نوجوانی به نام رامین است. وقتی رامین بازداشت شد اعتراف کرد که با دو دوستش سعید و ساسان مرتکب قتل شده است.

متهم گفت: من لاله را از مدت‌ها قبل می‌شناختم و با او رابطه داشتم. هر بار مبلغی به او پول می‌دادم تا اینکه یک روز همراه دوستانم با لاله در باغی خارج از شهر قرار گذاشتم و با هم به باغ رفتیم.

 

رامین گفت: لاله از هر کدام از ما ۱۵۰ هزار تومان خواست ولی ما این پول را نداشتیم به همین خاطر هم به او گفتیم فقط ۱۵۰ هزار تومان می‌دهیم و پول بیشتری نداریم. سر این موضوع با هم جر و بحث کردیم. لاله داد و فریاد کرد و گفت آبروی ما را در باغ می‌برد. از آنجا که نگهبان باغ پدر سعید بود و ما نمی‌خواستیم برای سعید اتفاق بدی بیفتد، تصمیم گرفتیم لاله را ساکت کنیم. من و سعید روسری لاله را دور سرش گره زدیم و ساسان هم پاهایش را گرفت و این‌طور بود که خفه شد و مرد. بعد هم در باغ چاله‌ای کندیم و جسد را دفن کردیم.

 

بعد از گفته‌های این نوجوان، سایر متهمان نیز بازداشت و با توجه به اینکه دو نفر از آنها کمتر از ۱۸ سال داشتند، به کانون اصلاح و تربیت فرستاده شدند و متهم سوم به زندان بزرگسالان رفت.

با تکمیل تحقیقات کیفرخواست علیه متهمان صادر شد. از آنجا که اولیای دم لاله برای متهمان به قتل درخواست قصاص کردند، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهمان به‌ زودی پای میز محاکمه می‌روند.