کد خبر : 244935 تاریخ : ۱۴۰۱ چهارشنبه ۳ فروردين - 13:57
کشتار اعضای خانواده همسر؛ پایان اختلافات خانوادگی در این جنایت که در تالش رخ داد مردی سه عضو خانواده همسرش را به کام مرگ کشاند.

دنیای قلم -داماد عصبانی در روستای جوکندان شهرستان تالش خون به پا کرد. او دست به اسلحه برد و سه نفر از اعضای خانواده همسرش را به قتل رساند.

عصر سه شنبه در پی دریافت خبری مبنی بر اختلاف خانوادگی و نزاع منجر به قتل سه نفر از اعضای یک خانواده در روستای جوکندان تالش، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری قاتل فراری در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. در بررسی‌های اولیه مشخص شد علت اصلی نزاع و درگیری منجر به قتل، اختلاف میان اعضای خانواده بوده است.

بلافاصله پس از تحقیقات گسترده و بررسی موضوع مشخص شد قاتل بعد از درگیری با اعضای خانواده همسرش،  با یک قبضه سلاح شکاری به سمت همسر، مادر و دو برادر همسرش شلیک کرده است.

متاسفانه در جریان تیراندازی، مادرزن و دو برادر همسر ضارب به قتل رسیدند و حال عمومی همسرش نیز وخیم گزارش شده که تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اقدامات کارشناسی و فنی پلیس برای دستگیری قاتل اظهار داشت:  با سرعت عمل ماموران و استفاده از شگردهای پلیسی، قاتل ۳۷ ساله که پس از ارتکاب قتل در جنگل‌های اطراف روستای جوکندان مخفی شده بود شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به پیامدهای سوء عدم توجه به قانون؛ بر لزوم خویشتنداری و احترام به حریم خانواده تاکید کرد و گفت: بررسی‌های پلیس برای تشخیص علت دقیق وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل در دست بررسی است.