کد خبر : 223724 تاریخ : ۱۴۰۰ سه شنبه ۲ آذر - 09:10
اسیدپاشی روی همسر و فرزند پدرخانواده به اتهام اسیدپاشی تحت تعقیب قرار گرفت و جست‌وجو برای دستگیری وی ادامه دارد.

دنیای قلم -مرد میانسال بعد از قهر همسر و پسرش از خانه، سراغ آنها رفت و برای انتقام رویشان اسید پاشید و گریخت. تحقیقات برای دستگیری مرد اسیدپاش ادامه دارد.
به گزارش جام‌جم،ساعت ۱۰ صبح دوشنبه اولین روزآذر ، صدای فریاد و کمک‌خواهی سوختم سوختم در خیابان ابومسلم خراسانی در مسعودیه پایتخت پیچید. همسایه‌ها از خانه‌هایشان بیرون آمده و متوجه شدند صدا از داخل خانه‌ یکی از اهالی شنیده می‌شود. وقتی وارد خانه شدند، با زن ۴۵ساله و پسر ۱۲ساله‌اش روبه‌رو شدند که با اسید سوخته‌بودند.
آنها سریع به بیمارستان منتقل شدند. ماموران کلانتری مسعودیه با انجام تحقیقات متوجه شدند این زن پس از اختلاف و درگیری با شوهرش خانه را ترک کرده و به خانه برادرش آمده‌بود. روز حادثه همسرش به آنجا آمده و روی این زن و پسرشان اسید ریخته‌است.
ماموران در ادامه با حضور در بیمارستان از قربانیان اسیدپاشی تحقیق کردندکه زن میانسال گفت: من و خانواده‌ام ساکن ورامین هستیم. علاوه بر پسر مصدومم، دختری جوان دارم که به تازگی نامزد کرده و در خانه‌مان است. شب قبل از حادثه، دخترم و نامزدش بیرون رفته و دیر آمدند که همین باعث ناراحتی شوهرم شد. او دعوا راه انداخت. دیگر نمی‌توانستم با این شرایط کنار بیایم. قهر کردم و همراه پسر ۱۲ساله‌ام به خانه برادرم در مسعودیه تهران آمدم. روز بعد همسرم به مقابل خانه برادرم آمد. یک بطری دستش بود و فکر نمی‌کردم اسید باشد. دعوایمان شد و خواست به خانه بازگردم که قبول نکردم. به یکباره بطری را بازکرد و محتویاتش را سمتم پاشید که صورت و دستان و پاهایم سوخت. پسرم هم می‌خواست مرا نجات دهد که اسید روی او نیز پاشیده شد.
 این در حالی بود که پسر نوجوان هم به ماموران گفت عامل اسیدپاشی پدرش بوده‌است.
 محمدحسین زارعی، بازرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران دراین باره به جام‌جم گفت: با اطلاعاتی که این زن و پسرش در اختیار ماموران قرار دادند، پدرخانواده به اتهام اسیدپاشی تحت تعقیب قرار گرفت و جست‌وجو برای دستگیری وی ادامه دارد.