کد خبر : 223362 تاریخ : ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۵ مهر - 14:02
بیوگرافی نیلوفر کوخانی بازیگر نقش رزیتا در سریال سرجوخه نیلوفر کوخانی در سریال سرجوخه نقش رزیتا را بازی می کند. بیوگرافی او را اینجا بخوانید.

دنیای قلم -نیلوفر کوخانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در  سریال  سرجوخه حضور دارد که پس از «سارق روح»، «ترور خاموش» و «خانه امن» چهارمین همکاری مشترک صفری و معظمی است.

 

 

ایفاگر نقش تابان که با سریال «خانه امن» به عنوان بازیگر معرفی شد، در «سرجوخه» نقش رزیتا معروف به رزی را بازی می‌کند که شخصیت مقابل کیان در این سریال است. او همچنین در سریال‌های «مردم معمولی» و «هم بازی» نیز به ایفای نقش پرداخته است.

سامان صفاری در نقش «کیان»، حمیدرضا محمدی در نقش «غلامرضا» و آرش آصفی در نقش یک افسر ضد جاسوسی بازیگرانی‌‌اند که تا به حال حضور آنها در سریال رسانه‌ای شده و تا زمان پخش باقی کاراکترها هم به مرور معرفی خواهند شد.

 

نیلوفر کوخانی بازیگر نقش رزیتا در سریال سرجوخه

«سرجوخه» به نویسندگی حسین امیرجهانی با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوتند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

 

 

این سریال یک درام امنیتی ـ اجتماعی از تولیدات مرکز سیمافیلم است که به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری  از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
نیلوفر کوخانی متولد دهه 70 است او با بازی در سریال خانه امن در نقش تابان به شهرت زیادی رسید و حالا در سریال امنیتی دیگری بازی کرده است. نیلوفر کوخانی در سریال سرجوخه نقش رزیتا را بازی می کند.