کد خبر : 10807 تاریخ : ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۱ دي - 13:36
معرفی فیلم «مردن در آب مطهر» + فیلم داستان فیلم «مردن در آب مطهر» چیست؟ بازیگران آن چه کسانی هستند؟ در این رابطه اینجا را بخوانید.

دنیای قلم ـ «مردن در آب مطهر» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودی محصول سال ۱۳۹۸ است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه است.

 

داستان فیلم مردن در آب مطهر

قصه‌ی چند جوان مهاجر افغان را روایت می‌کند که قصد رفتن به اروپا را دارند. رونا: حامد از دریا نترسی یا از هر چی که بترسی بلای جونت میشه، حامد: نمی ترسم.

 

بازیگران فیلم مردن در آب مطهر

در این فیلم محمدعلی شادمان، ندا جبرائیلی، سوگل خلیق، علیرضا آرا، پیمان مقدمی، خیام وقار کاشانی، امیررضا رنجبران، متین حیدری نیا , صدف عسگری به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم «هزارتو» + فیلم

 

بیوگرافی سوگل خلیق

سوگل خلیق

سوگل خلیق (زادهٔ ۱۶ آبان ۱۳۶۷ در تهران) بازیگر ایرانی و فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر تهران است‌ اما دوره‌هایی که خارج از دانشگاه گذارنده عامل اصلی پیشرفت او بوده‌ است.

این بازیگر هنوز مجرد است و ازدواج نکرده و البته علاقه‌ای هم ندارد که رسانه‌ها درباره زندگی خصوصی‌اش چیزی بنویسند و تلاش می‌کند که زندگی خصوصی خود را از دید رسانه‌ها پنهان نگهدارد.

سوگل به تغذیه سالم و ورزش بسیار اهمیت می‌دهد جالب است بدانید او دونده خوبی است و هر روز یک ساعت ورزش می‌کند. اوقات فراغتش را هم با کتاب‌خوانی و تماشای فیلم پر می‌کند.

سوگل خلیق اولین کار هنری‌اش را در سال 93 انجام داد و در واقع فیلم سینمایی دو او را به دنیای بازیگری و سینما معرفی کرد. سوگل خلیق در این دوران در کلاس‌های بازیگری امین تارخ و تهمینه میلانی دوره‌هایی را گذارند و در واقع همین کلاس‌ها سکوی پرتاب او بود.