درگیری خونین دو پزشک متخصص   منجر به مرگ یکی از آنها شد

درگیری خونین دو پزشک متخصص منجر به مرگ یکی از آنها شد

درگیری بین دو پزشک در بانک منجر به زخمی شدن یکی و خودکشی دیگری شد.

دنیای قلم -رئیس نظام پزشکی نیشابور از درگیری خونین دو پزشک متخصص در این شهرستان خبر داد و گفت: در این درگیری یکی از پزشکان مجروح شد و پزشک دیگر  فوت کرد.
دکتر محمدرضا خوشرو اظهار کرد: دکتر «س.ن» جراح عمومی با ضربات چاقو همکار دندان پزشکش را مجروح کرد.
رئیس نظام پزشکی نیشابور افزود: دکتر «س.ن» با حضور در محل بانک سپه در خیابان امام خمینی نیشابور، پس از درگیری مختصر لفظی، با وارد کردن سه ضربه متوالی دکتر «ح.ن» را به شدت مجروح کرد.

 


وی با بیان این که پزشک مجروح با وجود خون‌ریزی شدید بر اثر شدت جراحات وارد شده با اقدامات درمانی صورت گرفته از مرگ حتمی نجات یافته است، ادامه داد: اما پزشک ضارب دقایقی بعد از این حادثه با حالتی آشفته به اورژانس بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور مراجعه کرد و از مسمومیت خود با قرص برنج خبر داد. خوشرو تصریح کرد: پزشک ضارب پس از اقدامات اولیه پزشکان با بالگرد اورژانس هوایی نیشابور به مشهد منتقل شد ولی با وجود تلاش پزشکان، ضارب در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد فوت کرد.


به گزارش فارس ، سرهنگ حسین علیزاده رئیس نیروی انتظامی نیشابور نیز در خصوص علت درگیری اظهار کرد: دلیل درگیری اختلافات قبلی بوده اما علت دقیق آن در دست بررسی است.
در همین زمینه، روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان نیشابور با تایید این خبر در اطلاعیه‌ای نوشت: در پی درگیری  دو پزشک با سلاح سرد با یکدیگر، یکی از آنان مجروح و برای مداوا به بیمارستان 22 بهمن  منتقل شد و در پی‌ این حادثه پزشک دیگر نیز که اقدام به مصرف قرص برنج کرده بود به دلیل وخامت وضعیت جسمانی به مشهد اعزام شد و متاسفانه پس از ساعتی فوت کرد.همچنین  روابط عمومی‌نیروی انتظامی نیشابور در خصوص دلایل این درگیری   اعلام کرد، دلیل درگیری اختلافات قبلی بیان شده  اما علت دقیق این‌حادثه در دست بررسی است.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.