ترفندهای جرم گیری لباس‌شویی

ترفندهای جرم گیری لباس‌شویی

چطور جرم ماشین لباسشویی را از بین ببریم

دنیای قلم -جرم گیری در ماشین لباسشویی بسیار مهم است چون باعث می شود هم لباس ها تمیزتر شود و هم اینکه بوی بدی به خود نگیرد.


    سرکه و جوش شیرین


برای استفاده از این روش ابتدا میزان دمای ماشین لباس‌شویی را حداقل روی ۶۰ درجه سانتی‌گراد تنظیم کنید و یک پیمانه سرکه را مستقیم درون دیگ آن بریزید سپس دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را داخل جاپودری بریزید و ماشین را روشن کنید.


     قرص جرم گیر


دو عدد قرص جرم گیر را درون محفظه لباس‌شویی قرار دهید و لباس‌شویی را روی 60 دقیقه بدون دور تند تنظیم کنید تا لباس شویی به آرامی تمیز شود. توجه کنید که این کار باید با دمای بالا انجام شود، بنابراین فراموش نکنید که دمای لباس‌شویی را تنظیم کنید (دما باید کمی بیشتر از آب گرم باشد). اگر دما را تا حد زیادی بالا ببرید ممکن است لباس‌شویی آسیب ببیند.


     آمونیاک و سرکه


این روش جرم گیری معمولا برای در و لاستیک‌های لباس‌شویی استفاده می‌شود. برای شروع کار باید حتما از ماسک و دستکش استفاده کنید. یک ظرف آب گرم آماده و یک یا دو قاشق چای خوری آمونیاک و نصف لیوان سرکه به آن اضافه کنید و خوب  هم بزنید.
بعد از حل شدن مواد با یکدیگر، شما می‌توانید یک دستمال بردارید و با آغشته کردن آن به محلول به جرم گیری لباس‌شویی اقدام کنید. بهتر است این کار را یک یا دو ماه یک بار انجام دهید.


    توجه : برخی از این روش ها ممکن است بنا به نوع ماشین لباس شویی شما آسیب زا باشد  و موثر بودن شان عمومیت نداشته باشد .

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.