مشارکت شهرداری ، دانش آموزان و فعالان محلات در راستای تحقق هوای پاک
شهردارمنطقه 13 خبر داد:

مشارکت شهرداری ، دانش آموزان و فعالان محلات در راستای تحقق هوای پاک

همزمان با 29 دی ماه، زنگ هوای پاک در مدارس منتخب نواحی چهارگانه  نواخته می شود که توجه به امر آموزش و فرهنگ سازی در سن کودکی و نوجوانی و ایجاد یک باور ذهنی جهت حفاظت از محیط زیست را در مدارس نشان می‌دهد.

دنیای قلم -به مناسبت هفته هوای پاک و با هدف فرهنگ سازی و توجه هرچه بیشتر شهروندان به مسائل زیست محیطی، برنامه های مختلف  فرهنگی و آموزشی در منطقه 13 انجام می شود.
به گزارش دنیای قلم روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، محمد هادی علی احمدی ، شهردار منطقه با بیان اینکه ویژه برنامه های هفته هوای پاک با شعار " «هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی» " در منطقه 13 برگزار می شود ، گفت : هوای پاک اهمیت زیادی برای سلامتی و زندگی روزمره شهروندان  دارد و این مناسبت، فرصتی است در راستای اقدام برای هماهنگی همه سازمان ها و ارگان ها  برای داشتن هوایی پاک که به سلامت مردم و حفظ محیط زیست منجر می‌شود.
او جلب مشارکت شهروندان را از رویکرد های اصلی هفته ملی هوای پاک برشمرد که بدین منظور در بخشی از برنامه های هوای پاک ، استقرار غرفه های آموزشی ویژه شهروندان برای اطلاع رسانی موضوعات مرتبط با هوای پاک و آگاهی بخشی آنها از مسئولیت شهروندی و اجتماعی خویش است .
شهردارمنطقه13 افزود : همزمان با 29 دی ماه، زنگ هوای پاک در مدارس منتخب نواحی چهارگانه  نواخته می شود که توجه به امر آموزش و فرهنگ سازی در سن کودکی و نوجوانی و ایجاد یک باور ذهنی جهت حفاظت از محیط زیست را در مدارس نشان می‌دهد.
علی احمدی آموزش و تنویر افکار عمومی را یکی از راهکارهای اساسی در حفاظت از محیط زیست عنوان کرد و گفت: در همین راستا آموزش های لازم به صورت چهره به چهره در مدارس و سرای محلات انجام می شود .
علی  احمدی ، برگزاری کارگاه آموزشی، اکوتور موزه حیات وحش و پاکسازی طبیعت بوستان سرخه حصار جهت دبیران کانون محیط ‌زیست ، ارائه آموزش مجازی و آفلاین از دیگر فعالیت منطقه به مناسبت هفته هوای پاک اعلام کرد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.