جنایت ‌مهماندار اخراجی

جنایت ‌مهماندار اخراجی

جزییات قتل مدیرعامل یکی از شرکت‌های راه‌آهن و نامادری با سلاح شاه‌کش را بخوانید.

دنیای قلم - مهماندار اخراجی قطار بعد از قتل مدیر شرکت، سراغ نامادریش رفت و او را مقابل چشمان پدر خود به قتل رساند. متهم چند ساعت بعد خود را تسلیم پلیس کرد.
ساعت۱۵ یکشنبه پنجم دی امسال یکی از ماموران مستقر در راه‌آهن تهران به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داد مردی ۴۰ ساله در محوطه پارکینگ خودروهای پارک شده در راه‌آهن با شلیک گلوله زخمی و بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرده است. بازپرس جنایی و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران همزمان با حضور در بیمارستان پی بردند مرد ۴۰ساله بر اثر اصابت سه گلوله سلاح شاه‌کش به قتل رسیده است. ماموران در بازرسی مدارک هویتی مقتول پی بردند او یکی از مدیران شرکتی خصوصی مرتبط با راه‌آهن بوده است. ماموران در بازبینی فیلم‌های مداربسته راه‌آهن و پارکینگ آنجا تصاویری از مردی حدود ۴۰ ساله به دست آوردند که نشان می‌داد او در تعقیب مقتول بوده و در محلی خلوت به او شلیک کرده و بعد از افتادن مرد زخمی در کنار خودرویش فرار کرده است. همچنین مشخص شد قاتل فراری یکی از کارکنان سابق محل کار مقتول بوده است. با شناسایی هویت قاتل او تحت تعقیب قرار گرفت. او مسلح به سلاح شاه‌کش بود و هر لحظه احتمال می‌رفت مرتکب جنایت دیگری شود. یک ساعت بعد، بازپرس جنایی در جریان قتل زنی میانسال در خانه‌اش در طبقه دوم ساختمانی در محله حکیمیه تهران قرار گرفت. زمانی که او و تیم تحقیق به آنجا رفتند با جسد زن میانسال که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود، روبه‌رو شدند. او نیز با گلوله سلاح شاه‌کش به قتل رسیده بود.
 ماموران به تحقیق از شوهر زن کشته شده پرداختند که وی گفت: پسری ۴۰ساله دارم که در شرکت حمل‌ونقل ریلی کار می‌کرد. او خرداد سال گذشته به خاطر تعدیل نیرو بیکار شد و مدیر محل کارش را عامل بیکاریش می‌دانست و از او کینه به دل داشت. پسرم بعد از آن‌که اخراج شد، پول‌هایش را در بورس سرمایه‌گذاری کرد اما متضرر شد. این اواخر مدام به من می‌گفت ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان پول به او بدهم تا کسب و کاری راه بیندازد. هر چه به او می‌گفتم پولی ندارم توجه نمی‌کرد. روز حادثه من و همسر دومم در خانه بودیم که پسرم به آنجا آمد و من و نامادریش را تهدید کرد که باید به او پول بدهیم. جر و بحثمان بالا گرفت و او با سلاحی که همراهش بود به نامادریش شلیک کرد و گریخت.
ماموران وقتی تصویر پسر او را به دست آوردند، پی بردند او همان مردی بوده که مدیر ۴۰ساله را یک ساعت قبل به قتل رسانده است. جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که متهم فراری ساعت ۱۱و ۳۰دقیقه دیروز – دوشنبه – ششم دی امسال به کلانتری حکیمیه تهران رفت و خود را تسلیم کرد.
متهم دیروز در جریان تحقیقات گفت: مهماندار قطار تهران - یزد بودم. در یکی از شرکت‌های خصوصی طرف قرارداد شرکت راه‌آهن سه سال کار می‌کردم و قراردادی بودم که خرداد سال گذشته به خاطر تعدیل نیرو بیکار شدم. ۱۱میلیون تومان از شرکت طلب داشتم و هر بار که برای طلبم می‌رفتم مسوولان آنجا طفره رفته و روز پرداخت را به زمان دیگری موکول می‌کردند. از سویی، پولی که داشتم را در بورس سرمایه‌گذاری کرده و ورشکست شده بودم.
 وی افزود: از پدرم می‌خواستم ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان به من بدهد تا کاری راه بیندازم که نامادریم مخالفت می‌کرد. سرانجام تصمیم به انتقام گرفتم. مهر امسال به یکی از شهرهای غربی کشور رفته و سلاحی با ۵۰ تیر فشنگ خریدم. روز یکشنبه به محل کار مدیر سابقم در حوالی راه‌آهن رفتم. موقعی که خواست سوار خودرویش شود سه تیر به او شلیک کردم. سوار خودرویم شده و راهی خانه پدری شدم. آنجا به نامادریم شلیک کردم و چند ساعت بعد به دلیل عذاب وجدان تسلیم شدم.
بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران در این باره به جام‌جم گفت: مرد جوان به اتهام دو فقره قتل در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.


منبع: جام جم
 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.