انگیزه پسر جوان از قتل شوهر دخترعمه‌اش چه بود

انگیزه پسر جوان از قتل شوهر دخترعمه‌اش چه بود

شب حادثه به خانه دختر عمه‌ام رفتم و از پشت سر با چوب بیسبال چند ضربه به سر شوهرش زدم. وقتی خونین نقش بر زمین شد دختر عمه‌ام چاقویی به من داد و من هم کار را تمام کردم.

دنیای قلم -آخرین حلقه عاملان قتل مرد جوان که با سناریوی همسرش به کام مرگ رفته است بازداشت شد.
به گزارش جوان، چندی قبل مردی مأموران پلیس تهران تماس گرفت و اعلام کرد احتمال می‌دهد برای یکی از همسایه‌هایش که مرد جوانی است اتفاق تلخی رخ داده است.
وی گفت: زن و مرد جوانی همراه سه فرزندشان همسایه ما هستند که شب قبل متوجه صدای دلخراشی از خانه آن‌ها شدم. نیمه شب هم از پنجره خانه‌ام دیدم که سه مرد از داخل خانه مرد همسایه بیرون آمدند و جسمی را که داخل فرشی پیچانده شده‌بود به داخل خودرویی منتقل کردند و از محل رفتند.
از طرفی هم از صبح خبری از مرد همسایه ندارم که احتمال می‌دهم برای او اتفاقی رخ داده‌باشد.
با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری‌۱۲۱ سلیمانیه راهی محل حادثه در ساختمان مسکونی نزدیکی بزرگراه شهید محلاتی شدند.
بررسی‌ها نشان داد زن و مرد شب قبل با هم درگیری داشته‌اند و از آن ساعت به بعد هم از شوهرش خبری نیست. بدین ترتیب زن جوان به دستور قاضی محمد حسین زارعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران بازداشت و به اداره پلیس منتقل شد.
متهم در بازجویی‌ها به قتل شوهرش با همدستی پسر دایی‌اش اعتراف کرد و گفت که پسر دایی‌اش مرتکب قتل شده و دوست او و برادر خودش هم در انتقال جسد به قاتل کمک کرده‌اند.


دستمزد ۵۰‌میلیون‌تومانی برای قتل شوهر


زن جوان در ادعایی گفت: شوهرم دو خانه داشت که به نام من زده‌ بود، اما مدتی بود اصرار داشت دو خانه را به نام خودش برگرداند. همین موضوع باعث اختلاف ما شده بود که احتمال دادم اگر خانه را به نام او بزنم مرا طلاق دهد. بنابراین تصمیم گرفتم شوهرم را سر به نیست کنم و از برادر و پسر دایی ام کمک خواستم. پسر دایی‌ام مردی را پیدا کرد و به او ۵۰‌میلیون تومان دستمزد داد که شوهرم را به قتل برساند، اما مرد اجیر شده پس از گرفتن ۵۰‌میلیون تومان ناپدید شد که پسر دایی‌ام خودش تصمیم به قتل گرفت و نقشه را اجرایی کرد. بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه مأموران ابتدا برادر زن جوان و دوست پسر دایی را بازداشت و چند روز قبل هم پسر دایی را دستگیر کردند.


قاتل ۱۸ ساله


قاتل ۱۸‌ساله در بازجویی‌ها گفت: دختر عمه‌ام می‌گفت که شوهرش او را اذیت می‌کند و از من خواست فردی را برای قتل اجیر کنم و من هم مردی را پیدا کردم، اما او ۵۰‌میلیون تومان گرفت و فرار کرد. پس از این تصمیم گرفتم خودم همسر او را به قتل برسانم که شب حادثه به خانه دختر عمه‌ام رفتم و از پشت سر با چوب بیسبال چند ضربه به سر شوهرش زدم. وقتی خونین نقش بر زمین شد دختر عمه‌ام چاقویی به من داد و من هم کار را تمام کردم. پس از این با دوستم و پسر عمه‌ام تماس گرفتم که با کمک هم جسد را به باغ پسر عمه‌ام منتقل و در آنجا دفن کردیم. تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.