خلاصه داستان و بازیگران سریال کره ای پادشاه عاشق

خلاصه داستان و بازیگران سریال کره ای پادشاه عاشق

خلاصه داستان و بازیگران سریال پادشاه عاشق را اینجا بخوانید

دنیای قلم -سریال پادشاه عاشق یا علاقه پادشاه  یک مجموعه درام تاریخی کره‌ای و عاشقانه است که تماشای آن به طرفداران سریال های کره ای توصیه می شود. 

 

 

کیم سانگ-هیه‌اوپ  کارگردان و با فیلمنامه نویسی سونگ جی-نا ، پارک چان-کیونگ و نو سون-جائه این سریال را به سرانجام رسانده اند.  که براساس رمانی به همین نام نوشته کیم یی-ریونگ بوده است .

 


بازیگران سریال پادشاه عاشق


 در این فیلم ایم شی‌وان در نقش وانگ وون ، یونآ در نقش یون سان در نقش سو هوا ، لی سئو-یون در نقش نوجوانی سان ، یون چان-یونگ در نقش نوجوانی وانگ رین ، اوه مین-سوک در نقش سونگ این بازی کرده اند. 

 

سریال پادشاه عاشق

خلاصه داستان سریال پادشاه عاشق


جریان این مجموعه در سلسله گوریو اتفاق می‌افتد و داستان بیست و ششمین پادشاه گوریو وانگ وون (ایم شی‌وان) را در زمانی که ولیعهدی جوان، بلندپرواز و عاشق است را روایت می کند. دوست دوران کودکی او، وانگ رین (هونگ جونگ هیون) و یک زن جوان زیبا به نام سان (یونآ)؛ این سه نفر یکدیگر را می شناسند و به صمیمی ترین دوستان هم تبدیل می شوند اما یک مثلث عشقی بین این سه نفر بوجود می آید. ولیعهد جوان عاشق سان می شود و برای نجات او دست به هر کاری می زند. او بیشتر از خودش عاشق او است. اما از طرف دیگر ، دوست دوران کودکی اش وانگ رین است که او نیز در نگاه اول عاشق سان شد.رین با وجود اینکه سان را بسیار دوست دارد ، اما او همچنان احساسات خود را به خاطر وظیفه اش در برابر ولیعهد خود و به دلیل اینکه نمی خواهد به احساسات بهترین دوستش صدمه بزند ، پنهان می کند. اما زمان آن فرا رسید که سان متوجه احساسات خود نسبت به رین و بالعکس می شود.

 


سریال پادشاه عاشق چند قسمت است 


سریال پادشاه عاشق 40 قسمت و هر قسمت 35 دقیقه است. 
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.