سارا مقربی بازیگر سریال بوتیمار کیست

سارا مقربی بازیگر سریال بوتیمار کیست

سارا مقربی بازیگر جوانی است که در سریال بویتمار بازی کرده است بیوگرافی او را بخوانید.

دنیای قلم -سارا مقربی از بازیگران جدید سینما و تلویزیون است که تجربه زیادی در بازیگری ندارد اما توانایی اش باعث شده تا در نقش کمدی بازی کند. او دومین بار با ایفای نقش در سریال کمدی «بوتیمار» بازی در یک سریال تلویزیونی را تجربه می کند.

 

 

سارا مقربی متولد دهه 70 است و تجربه چندانی در کار بازیگری ندارد و بازی در سریال کمدی «بوتیمار» دومین تجربه او در حرفه بازیگری محسوب می شود.

 

سارا مقربی بازیگر سریال بوتیمار

 

این بازیگر جوان و تازه کار در سریال بوتیمار با هنرپیشه های پیشکسوتی از جمله حمید لولایی، مرجانه گلچین و ... همبازی است و این سریال فرصتی برای شناخته شدن او به عنوان یک بازیگر فراهم کرده است.

 

 

از این بازیگر تازه کار اطلاعات چندانی در دسترس نیست و باید منتظر ماند و دید که آیا او با به نمایش گذاشتن استعداد و توانمندی خود در سریال بوتیمار می تواند یک سکوی پرش به عرصه بازیگری حرفه ای سینما و تلویزیون بسازد و به شهرت برسد یا آن که همچون بسیاری از بازیگران تازه کار در نخستین تجربه ها درجا خواهد زد و از میدان ظهور بازیگران مستعد به در خواهد شد.

سریال بوتیمار چند قسمت است

 

این بازیگر جوان،  بازی در کنار بازیگران پیشکسوتی چون حمید لولایی و مرجانه گلچین در این سریال را برای خود افتخار بزرگی می داند و اطمینان دارد که مردم از دیدن این سریال لذت خواهند برد.

 

سریال بوتیمار:

 

سریال کمدی «بوتیمار» بعد از ماه مبارک رمضان و از عید فطر جایگزین سریال رمضانی «یاور» می شود و هر شب ساعت 20:45 دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

 

سریال کمدی «بوتیمار» به کارگردانی علیرضانجف زاده و با تهیه کنندگی مهران مهام به روزهای پخش از شبکه سه سیما نزدیک تر می شود و به همین مناسبت از تیزر این سریال نیز به تازگی رونمایی شده است که در ویدیوی بالا می توانید تماشا کنید.

 

بخش‌های اصلی سریال در لوکیشن‌های شمال ایران  تصویر برداری شده و روزها آخر این سریال نیز در تهران تصویربرداری ادامه یافت.

 

بازیگران این سریال عبارتند از : حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، ساناز سماواتی، علی صبوری، علیرضا درویش، سپند امیر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، شهاب عباسی، سیما مطلبی، سارا مقربی، ندا کوهی، آرزو ابی‌زاده، دانیال جعفری و سامی غریبی، .... 

مرجانه گلچین و سارا مقربی در سریال بوتیمار

بازیگران بومی و با سابقه تئاتر مازندران که در این سریال حضور دارند، عبارتند از: سلمان خطی، ملیحه بقایی، حسین توهمی، سید احمد رضوی، مهدی هادی‌زاده، صاحب حسینی، سیدعباس حسینی، شیرین مجتهدی، مجتبی امدادی، قدیر شمشیری، شایان خانپور، سید حسین حسینی، نواب صادقی، مهناز سالاری، بهزاد کاشفی، اسماعیل فلاح، احمد صلاحی، مریم محمدزاده، علیرضا اسلامی، ثایر سالار، رضا غلامی، و ...

 

در خلاصه داستان این مجموعه نمایشی آمده است: بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند ... بوتیمار همیشه نگران فرداست.
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.