همه چیز درباره فیلم «کشتارگاه» + فیلم

درباره فیلم کشتارگاه چه می دانید؟ بازیگران آن چه کسانی هستند؟ اینجا را بخوانید.

دنیای قلم_ فیلم کشتارگاه به کارگردانی عباس امینی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. فیلمبرداری این فیلم در بخش هایی از جنوب کشور، شهر آبادان و تهران انجام شده. 

 

داستان فیلم کشتارگاه

این فیلم روایتی از مشکلات اجتماعی این روزهای کشور است و داستانش درباره مرد جوانی به نام امیر است. امیر به تازگی از فرانسه دیپورت شده و ناخواسته وارد ماجرایی می شود...

 

بازیگران فیلم کشتارگاه

در این فیلم امیرحسین فتحی، مانی حقیقی، باران کوثری , حسن پورشیرازی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم «ایستگاه اتمسفر» + فیلم

 

بیوگرافی باران کوثری

باران کوثری

باران کوثری 25 مهر 1364 در تهران به دنیا آمده و دانش آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است.

او فرزند رخشان بنی اعتماد کارگردان و جهانگیر کوثری تهیه کننده، مجری، گزارشگر فوتبال و روزنامه نگار میباشد.

بهترین بابای دنیا (1370) ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش آفرینی های بعدی وی تا سال 1380 به تمامی در فیلم های مادرش رخشان بنی اعتماد است.

کوثری همچنین با بازی در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان (1376) توانایی هایش را به عنوان بازیگر صحنه نیز به ثبت رسانده است. او در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان (1381)، یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه بود.

 

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره فیلم «سراسر شب» + فیلم

 

در دوازدهمین جشن خانه سینما در سال 1387 باران به همراه پدرش جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را به بابک یزدانی اهدا کرد. همچنین در سال 1389 و در چهاردهمین جشن خانه سینما، نگار جواهریان تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را از باران و حامد بهداد دریافت کرد. وی در سی امین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1390 برای بازی در فیلم بغض در بخش نگاه نو (فیلم های اول) کاندیدای جایزه بهترین بازیگر زن شده بود.

باران کوثری برای بازی در کوچه بی نام برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی و سومین دوره از جشنواره فیلم فجر شد.

 

منابع: فیلیمو و نمناک

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.