ثروت افسانه ایی مارادونا به چه کسی خواهد رسید؟

ثروت افسانه ایی مارادونا به چه کسی خواهد رسید؟

پس از مرگ مارادونا گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با ثروت او و وراثی که از آن سهم می‌برند، شکل گرفته است.در این باره بیشتر بخوانید

دنیای قلم_ستاره فوتبال آرژانتینی اخیرا در ۶۰ سالگی درگذشت و ارثیه‌ای پیچیده از خود به جای گذاشت که از زندگی شخصی گهگاه آشفته و پر از مشکل او حکایت دارد. از زمان مرگ مارادونا گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با ثروت او و وراثی که از آن سهم می‌برند، شکل گرفته است.

مارادونا خانواده‌ای بزرگ داشت. او از روابط عاشقانه‌اش با ۶ زن مختلف طی چندین دهه صاحب ۸ فرزند شد و انتظار می‌رود ارثیه‌اش به طور مساوی میان آن‌ها تقسیم شود.

 

 

تقسیم ارث مارادونا کار ساده ایی نیست

 

اما از آنجایی که خبری از وصیت‌نامه نیست، روزنامه‌نگاران و کارشناسان حقوقی آرژانتینی می‌گویند تقسیم ارث او کار چندان آسانی نخواهد بود. آن‌ها پیش‌بینی می‌کنند یک کشمکش طولانی مدت در دادگاه شکل بگیرد و در حالی که اعضای خانواده به جان هم افتاده‌اند و وکلا می‌کوشند ارزش واقعی دارایی‌هایش را محاسبه کنند، سر و کله تست‌های دی‌ان‌ای و فرصت‌طلبانی که ادعا می‌کنند فرزند او هستند هم پیدا شود.

الیاس کی‌یر خوفه، وکیل آرژانتینی در بوئنوس آیرس، پایتخت این کشور به بی‌بی‌سی گفت: "پیش‌بینی می‌کنم تقسیم ارث مارادونا فرایندی آشفته و نابسامان داشته باشد. به نظرم رسیدگی به این موضوع مدتی طول خواهد کشید."

منبع: فرارو

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.