بابک کریمی با سوفیا لورن  در فیلم «زندگی پیش رو» همبازی شد

بابک کریمی با سوفیا لورن در فیلم «زندگی پیش رو» همبازی شد

داستان فیلم «زندگی پیش رو» راجع به چیست؟ اینجا را بخوانید

دنیای قلم- در فیلم سینمایی the life ahead که ساعاتی پیش در نتفلیکس منتشر شد، سوفیا لورن، ستاره مشهور و کهن‌سال ایتالیایی، بار دیگر در برابر دوربین قرار گرفته تا اولین فیلم بلندش در یک دهه اخیر را بازی کند.

سوفیا لورن ۸۴ ساله که از شانس‌های اصلی اسکار سال آینده است، در این فیلم به‌ کارگردانی پسرش، ادواردو پونتی که اقتباسی است از رمان «زندگی پیش رو»، بازی کرده است.

داستان این رمان که رومن گاری آن را در سال ۱۹۷۵ منتشر کرد، از زبان کودکی سنگالی به نام محمد (مومو)، درباره زندگی‌اش در جوار یک پیرزن سابقاً فاحشه خوش‌قلب روایت می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: کدام فیلم بعنوان نماینده ایران در اسکار2021 انتخاب شد؟

 

بابک کریمی، بازیگر دو فیلم اسکاری اصغر فرهادی، «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» از ایران نیز در کنار سوفیا لورن در میان بازیگران این فیلم به چشم می‌خورد.

رمان «زندگی پیش رو» اثر رومن گاری در ایران نیز از آثار محبوب خوانندگان ایرانی است که نسخه جدید ترجمه لی‌لی گلستان از آن، سال گذشته، پس از ده سال توقیف، با سانسور مجدد روانه بازار کتاب ایران شد.

 

منبع: برنا

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.