چطور عمر طولانی داشته باشیم

چطور عمر طولانی داشته باشیم

اگر می خواهید عمر طولانی داشته باشید این مطلب را بخوانید

دنیای قلم -یک رژیم غذایی سرشار از کربوهیدرات های فراوری نشده، سبزیجات و غذاهای دریایی همراه با تغییرات در سبک زندگی، می تواند سال ها به زندگی شما اضافه کند


به ‌گزارش everyday health ،محققان در یک بررسی جدید، ارتباط بین  رژیم غذایی سالم، سبک زندگی، ژنتیک و طول عمر را بررسی کردند تا بفهمند چه نوع تغذیه‌ای می‌تواند بهترین شانس را برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر داشته باشد.این مطالعه علاوه بر بررسی این که چه غذاهایی بهترین هستند ، چگونگی تاثیر زمان مصرف غذا بر سلامت و طول عمر را هم مورد بررسی قرار داد و در آخر به معرفی «رژیم غذایی طول عمر» رسید،رژیمی که به مردم کمک کند طولانی‌ترین و سالم‌ترین زندگی ممکن را داشته باشند.


   کلید طول عمر


پروفسور والتر لونگو، از نویسندگان این مطالعه از دانشکده لئونارد دیویس دانشگاه کالیفرنیای جنوبی کلید افزایش طول عمر را مصرف حبوبات، غلات کامل و سبزیجات،مقداری ماهی، اجتناب از مصرف گوشت قرمز یا گوشت فراوری ‌شده و مصرف کم گوشت سفید به همراه دریافت سطوح خوبی از آجیل ،روغن زیتون و مقداری شکلات تلخ می‌داند.


      کربوهیدرات را قطع نکنید


طبق تحقیقات جدیدی که در مجله cell  منتشر شده است مردم برای افزایش طول عمر، نباید کربوهیدرات‌ها را قطع کنند. برعکس، کربوهیدرات‌ها باید بخش عمده‌ای از غذای دریافتی را تشکیل دهند و افراد باید این مواد مغذی را از غلات کامل دریافت کنند و نوع فراوری‌ شده آن را مصرف نکنند.


     ورزش منظم داشته باشید


به‌گفته محققان، غذا تنها چیزی نیست که باید برای افزایش طول عمر به آن فکر کنید.  انجام  ورزش منظم به طور میانگین 4 ساعت در هفته می‌تواند در طول عمر شما موثر باشد.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.