معرفی فیلم «پل خواب» + فیلم

داستان فیلم «پل خواب» چیست؟ چه کسانی در آن بازی کرده اند؟ اینجا را بخوانید.

دنیای قلمـ پل خواب فیلمی به کارگردانی و نویسندگی اکتای براهنی و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری محصول سال ۱۳۹۳ است. این فیلم با اقتباسی از رمان معروف جنایت و مکافات و در ژانر خانوادگی و اجتماعی ساخته شده.

 

داستان فیلم «پل خواب»

داستان این فیلم از این قرار است که شهاب که در آستانه ازدواج است به خاطر شرایطش وارد یک معامله تجاری شود اما در کمال ناباوری پول های او را بالا می کشند. شرایط سختی بر زندگی او حاکم می شود و ...

 

بازیگران فیلم «پل خواب»

در این فیلم ساعد سهیلی، هومن سیدی، آناهیتا افشار، شهین تسلیمی، اکبر زنجانپور, علیرضا ثانی فر به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

 

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم «حکایت دریا» + فیلم

 

 

بیوگرافی ساعد سهیلی

ساعد سهیلی

ساعد سهیلی متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۶ در مشهد فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است.

ساعد سهیلی چند سالی است که ازدواج کرده است و متاهل است. ساعد سهیلی وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند. گلوریا هاردی یک رگ فرانسوی دارد و در سریال کیمیا نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.

ساعد سهیلی کار هنری خود را با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه، به کارگردانی سعید سهیلی آغاز کرد. ساعد سهیلی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده است.

او نخستین کار حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم تلویزیونی میان ماندن و رفتن تجربه کرد. استعداد او برای نخستین بار توسط جواد عزتی (به عنوان بازیگردان) کشف شد. همچنین فیلم‌بردار پشت صحنه در برخی از کارهای پدرش بوده‌است. ساعد سهیلی کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد را دارد.

ساعد سهیلی پس از بازی در فیلم سینمایی لاتاری و واکنش‌های منفی دولت دبی، از سوی امارات متحدهٔ عربی به این کشور ممنوع‌الورود (عدم صدور ویزا) شد.

ساعد سهیلی در اکران مردمی فیلم سینمایی ژن خوک به صراحت انتقادی بسیار تند نسبت به آقازاده‌ها داشت.

 

بیشتر بخوانید: همه چیز دریاره فیلم «مهمانخانه ماه نو» + فیلم
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.