رکوردشکنی سریال قورباغه: ۴۰ میلیون دقیقه تماشا در ۴۸ ساعت + فیلم سکانس دلهره آور

استقبال مخاطبین از قسمت اول سریال قورباغه پرشور و شگفت انگیز بود و باعث رکوردشکنی این سریال شد. در این رابطه بیشتر بخوانید.

دنیای قلمـ اولین قسمت سریال قورباغه چهارشنبه سوم دی‌ ماه پخش شد. این سریال توانست به رکورد شگفت‌انگیز ۴۰ میلیون دقیقه تماشا در ۴۸ ساعت از پلتفرم نماوا و سوپراپلیکیشن روبیکا دست پیدا کند.

تعداد بسیار زیادی از مخاطبانی که در تمام روزهای گذشته منتظر پخش قورباغه بودند، در همان ۲۴ ساعت‌ ابتدایی به تماشای این سریال نشستند. قورباغه موفق شد مخاطبان زیادی را جذب کند و سروصدای بسیاری در رسانه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی راه بیاندازد.

 

قصه ای عجیب

آخرین ساخته هومن سیدی در شبکه نمایش خانگی ساختاری متفاوت و قصه‌ای عجیب دارد. قورباغه از همان قسمت اول موفق شده گره‌هایی در ذهن مخاطب ایجاد کند. در این سریال ستاره‌هایی مانند نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار و هومن سیدی هنرنمایی کرده‌اند و تهیه‌کنندگی آن را علی اسدزاده به عهده داشته است.

سریال قورباغه بعد از این طبق برنامه از پیش اعلام شده، دوشنبه هر هفته ساعت ۲۰ به صورت اختصاصی از پلتفرم نماوا و سوپراپلیکیشن روبیکا پخش می‌شود.

 

منبع: ویجیاتو

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.