سریال طنز «باخانمان» چه زمانی پخش خواهد شد؟

سریال طنز «باخانمان» چه زمانی پخش خواهد شد؟

درباره سریال طنز باخانمان چه می دانید؟ چه کسانی در آن بازی می کنند؟ اینجا را بخوانید.

دنیای قلم ـ برزو نیک‌نژاد که در مقام نویسنده «دودکش» با زینب تقوایی همکاری کرده بود، از نخستین روزهای زمستان سریال طنز «باخانمان» را با همین تهیه‌کننده روی آنتن شبکه سه می‌برد.

نیک‌نژاد که با دوگانه «دردسرهای عظیم» نشان داده بود فضای طنز موقعیت را خوب می‌شناسد، این بار با فیلمنامه‌ای از امیر برادران «باخانمان» را مقابل دوربین برده و آن را برای پخش در شب‌های سرد زمستان ۹۹ آماده کرده است. گفته می‌شود این مجموعه از شامگاه سه‌شنبه نهم دی روی آنتن شبکه سه می‌رود و جایگزین «شرم» می‌شود که پخش آن چندان مردم و بینندگان تلویزیون را درگیر نکرد.

 

 

بیشتر بخوانید: علت توقیف سریال قورباغه چیست؟

 

 

چه کسانی در سریال «باخانمان» بازی می‌کنند؟

fh ohklhk

حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، شهره لرستانی، حسام محمودی، الهام اخوان، امیر آتشانی، امیرحسین طاهری، فرزانه سهیلی، مهناز کرباسچیان، خسرو احمدی، سعید امیرسلیمانی و... بازیگران اصلی «باخانمان» هستند و نکته جالب اینکه شهرام شکیبا، شاعر طنزپرداز و مجری برنامه‌های تلویزیون هم در آن ایفای نقش کرده است. تصویربرداری سریال تا پایان دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

نیک‌نژاد چند سال پیش نویسنده سریال موفق «دودکش» بود که به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی پخش شد. هر چهار سریال تقوایی یعنی «دودکش»، «مدینه»، «پشت بام تهران» و «زیر پای مادر» در شبکه یک تولید و پخش شده بود و «باخانمان» نخستین حضور او در شبکه سه است.

 

منبع: همشهری آنلاین

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.