خودکشی  رییس  شورای شهرخرم آباد تنکابن در هاله ای  از ابهام

خودکشی رییس شورای شهرخرم آباد تنکابن در هاله ای از ابهام

چرا رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد تنکابن با سابقه پنج دوره عضویت در شورا با سلاح شکاری به زندگی خود پایان داد؟ در این باره بیشتر بخوانید.

جسد حبیب همتی رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از توابع شهرستان تنکابن شامگاه شنبه در حالی که جای ضرب گلوله شکاری بر بدن داشت ، پیدا شد.

حسینی جو فرماندار تنکابن در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران، با تایید خودکشی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت:بر اساس گزارشی که به دست ما رسیده است وی با سلاح شکاری خودکشی کرد.

او با بیان اینکه این شخص در ۵ دوره حضورش در شورای اسلامی شهر همواره مشکل گشای مردم بود، افزود: این حادثه ناگوار برای مردم منطقه باور کردنی نیست.

ایرنا در این باره نوشت:  همتی که حدود ۵۲ سال سن داشت ، سابقه حضور در پنج دوره شورای شهر خرم آباد را در کارنامه داشت.

 

 

تکذیب اظهارات فرماندار تنکابن

 

با این که بعضی از رسانه های به نقل از فرماندار تنکابن علت مرگ رییس شورای شهر خرم آباد را خودکشی اعلام کرده اند ، سیدامیر حسینی جو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هرگونه مصاحبه با رسانه ها را تکذیب کرد.

وی گفت که تشخیص نحوه مرگ رییس شورای شهر خرم آباد بر عهده مراجع قضایی و تا آن زمان هم هرگونه اظهار نظری پیشداوری محسوب می شود.

تلاش خبرنگار ایرنا برای گفت و گو با اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد و مسئولان قضایی و انتظامی شهرستان تنکابن در این خصوص بدون نتیجه مانده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اما فوت عضو شورای شهر خرم‌آباد را با سلاح شکاری تایید کرد و گفت که هنوز معلوم نیست که وی خودکشی کرده و یا به قتل رسیده است.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.